Svar

Netflix streaming

Jeg har nu i ca. en uge ikke kunnet streame Netflix. Har kontaktet jeres tekniske afdeling flere gange. Får beskeden, at fejlen ligge hos Yousee , da der er problemer med Humax boxen. Men hver gang jeg ringer får jeg beskeden, at det bliver ordnet inden aftenstid den pågældende dag. Men stadig væk ingen Netflix streaming. Vil lige sige, at jeg har opdateret, gendannet, slukket og tændt box uden resultat. Og jeg har ingen problemer med at streame fra andre kanaler. Mon der snart kommer en afklaring

icon

Bedste svar af Kasper 5 October 2022, 10:40

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Der kan ikke her fra forummet gøres noget, ej heller vides der noget om hvornår der kommer en fejlrettelser, det ved vi brugere ikke, kun You See.

Jeg har nu i ca. en uge ikke kunnet streame Netflix. Har kontaktet jeres tekniske afdeling flere gange. Får beskeden, at fejlen ligge hos Yousee , da der er problemer med Humax boxen. Men hver gang jeg ringer får jeg beskeden, at det bliver ordnet inden aftenstid den pågældende dag. Men stadig væk ingen Netflix streaming. Vil lige sige, at jeg har opdateret, gendannet, slukket og tændt box uden resultat. Og jeg har ingen problemer med at streame fra andre kanaler. Mon der snart kommer en afklaring

Jeg kan heller ikkke streame Netflix fra boksen, får du også beskeden “Vi har problemer med at afspile denne titel i øjebliket”? 

Netflix-fejl: tvq-pb-101 (5.2.12)

Omdømme 7
Badge +10

Det er en generel fejl som rammer mange, det vides ikke hvornår der sker en fejlrettelse.

ahh det er derfor min mor ikke kan få Netflix til at virke, hun har også den box 

Har TV-boks YS-4000, og her virker Netflix uden problemer. Men det er bemærket, at der er lavet ændringer i skærmbilledet, så Netflix må have udsendt en opdatering, som ikke kan køre på forældede TV-bokse. Men man kan køre Netflix på computer eller med app på mobilt udstyr, f.eks. en iPad, og har man fået adgang til Netflix gennem YouSee bland-selv kan man bruge samme brugernavn og adgangskode som man brugte til Netflix på TV-boksen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Kirsten 

Hvilken tv-boks haves? 

Der er desværre opstået en fejl på YSR-2000 boksens Netflix integration, så hvis det er den du har, så er det derfor det driller. 

Der arbejdes på en løsning, men der er desværre ikke udsigt til en løsning lige nu og her. Hvis der ikke haves Chromecast eller Netflix app på tv’et, så skal tv-boksen evt. ombyttes ved nærmere kontakt til YouSee.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Kirsten 

Hvilken tv-boks haves? 

Der er desværre opstået en fejl på YSR-2000 boksens Netflix integration, så hvis det er den du har, så er det derfor det driller. 

Der arbejdes på en løsning, men der er desværre ikke udsigt til en løsning lige nu og her. Hvis der ikke haves Chromecast eller Netflix app på tv’et, så skal tv-boksen evt. ombyttes ved nærmere kontakt til YouSee.

Hej Alle 

Lige en opdatering til sagen her, så kommer der i denne uge en opdatering til YSR-2000 boksen, så Netflix virker igen på denne. 

Der er dermed heller ikke grundlag for at ombytte tv-boksen på denne baggrund.