Svar

MTV ude af drift

MTV har ikke virket i 2-3 dage nu. Det er bare hakket lyd og mærkelige billeder.

Bliver det snart ordnet? Har genstartet boks.

icon

Bedste svar af Kasper 28 September 2021, 11:26

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er det fejlmeldt, herfra forummet kan der ikke gøres noget angående afhjælpning af fejlen, hvis ikke den ligger hos dig selv, det tyder det ikke på, så der skal ske henvendelse til You See.

Omdømme 7
Badge +3

For et par dage siden var nogle tv kanaler i sort skærm, men de er tilbage igen mine, jeg har kun MTV Hits, den virker på boksen, men alle skulle virke med brug af Yousee TV og Film appen…

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har tilvalgt MTV den virker godt nok,

som Radiomanden siger må du fejlmelde det, hvis det er eneste kanal du har problemer med…

Omdømme 7
Badge +7

Hej @LissaJ 

Har du fået løst problemet? :relaxed:

Får du signal via antenne- eller telefonstikket - der kan være flere årsager til fejlen. 

Hvis du har signal via antennestikket, så kan et nyt antennekabel være løsningen, hvis du benytter et gammelt ikke tilpas afskærmet antennekabel.

Prøv at følg denne guide, som måske kan hjælpe dig i forhold til de signalproblemer du oplever.

Jeg håber det kan hjælpe.

Det gik i orden af sig selv en dags tid senere. Der er tid ballade med både den kanal, men også boksen generelt.

Mener det er antennestik boksen er sat til. Installatøren satte det hele op tilbage i marts/april.

Besvar