Svar

Min TV boks slukker ved opstart

Omdømme 7
Badge +3

Hej, jeg har et Humax 4000 tv boks, men den er begyndt at opføre sig mystisk!

Jeg tænder for det meste først boksen, og når Internet lampen lyser, tænder jeg for TVet.

Men når jeg men fjernbetjeningen vælger Yousee boksen i menuen, slukker boksen og det hele gentager sig, tænder jeg igen for boksen. Har andre oplevet det?

icon

Bedste svar af Ôzcan 3 august 2021, 10:49

Hej @Jorn-Hansen 

Jeg vil også foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan se på om boksen skal ombyttes :) 

Se original

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Er CEC indstillet korrekt, for er det korrekt, så vil Humaxen tænde TV når den tændes, eller TV vil tænde den når det tændes, og omvendt når en af enhederne slukkes.

Omdømme 7
Badge +3

Hvis jeg slukker boksen helt på afbryderen bagpå, virker det i nogle dage,

tænder jeg TVet først tænder boksen, men den slukker igen under opstart, inden jeg når at se noget…

Omdømme 7
Badge +3

Btw, ved ikke med CEC, jeg tænder helst boksen først og tænder TVet derefter, plejer at virke OK, men her under OL er det ikke meget jeg bruger Yousee boksen…

Omdømme 7
Badge +7

Bruger man CEC og boksens remote, så vil boksen tænde TVet når den tænder.

Omdømme 7
Badge +7

Har du prøvet at nulstille din TV-boks? Utroligt der skal være så meget bøvl  med de YouSee bokse. Godt vi ikke har en, men min mor har også haft en del problemer med sin. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har prøvet at sætte CEC on, så boksen tænder TV’et, så må vi se hvor langt tid det holder.

Men spørgsmålet er hvorfor boksen pludseligt slukker, efter jeg har brugt den ret længe på en anden måde uden problemer...

Omdømme 7
Badge +3

Er ikke godt med CEC i brug husker nu hvorfor det var sat off, ellers tænder boksen når TVet tændes, slukker jeg boksen slukker TVet også når jeg under OL kun bruger apps på TVet…

Omdømme 7
Badge +3

Nu gik der fire dage, så er fejlen tilbage, kan min boks være ved at for gammel, har haft den i over fem år?

Omdømme 7
Badge +7

Der må fejlmeldes, det ender så nok med den ombytning.

Omdømme 4
Badge +3

Hej @Jorn-Hansen 

Jeg vil også foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så vi kan se på om boksen skal ombyttes :) 

Omdømme 7
Badge +3

Hej, det virker hvis jeg tænder TVet først så boksen tændes automatisk, jeg er stoppet med at tænde boksen først med fjernbetjeningen…men nu i de sidste 3 uger har jeg mest set tennis uden brug af Humax boksen….

Besvar