Spørgsmål

Min side/Sidst sete i film

Omdømme 5
Badge +1

Omhandler om tv2-play. Alligevel, så omhandler filmen om adgang til Play på boksen YS-4000, eller appen? Erkender, at filmen kun er på ca. 2 sec. Alligevel, så er det befriende, at at have mulighed for at vælge selv i bland selv pakken. Selvom, at det er noget af en skrabede udgave hos: YouSee. Derfor, at jeg fravalgte deres udgave af versionen, så har stadig den fulde version af Tv2-Play på appen. Igennem mit Smart-Tv. Kan der forventes, at den lille kortfilm bliver slettet hurtigst muligt?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Det har du jo skrevet om før hvor længe det ligger på min side sidst sete, hvor længe ligger det der, det vides ikke, det er nok også de færreste der skænker det en tanke og har problemer med det.

Omdømme 5
Badge +1

Hvor ligger det du gerne vil have slettet.?

På YS.4000-boksen.

Omdømme 7
Badge +7

Se redigeret tekst.

Omdømme 5
Badge +1

Se redigeret tekst.

Har set tekst. Alligevel, så kan dette ikke benyttes.

Omdømme 7
Badge +7

Du har jo spurgt om tilsvarende før. der er jo ikke noget der herfra kan gøres noget ved, og der er nok ikke mange, hvis nogen anden der har problemer med det. Har ikke læst om det. Lev med det som det er.

Omdømme 5
Badge +1

Du har jo spurgt om tilsvarende før. der er jo ikke noget der herfra kan gøres noget ved, og der er nok ikke mange, hvis nogen anden der har problemer med det. Har ikke læst om det. Lev med det som det er.

Det forholder og respektere jeg. Alligevel, så kunne jeg godt som bruger ønske en sletteknap på den næste opdatering fra YouSee. Tror eller kan fornemme, at andre brugere også ønsker dette tiltag?

Omdømme 7
Badge +7

Det er da muligt, kan dog ikke mindes at andre har skrevet om det eller har det som et problem.

Besvar