Spørgsmål

Min side og Sidst sete i arkiv og film

Omdømme 4
Badge +1

Hvornår bliver det slettet? Har været vant til det blev slettet atomtisk efter en måned. Alligevel, så er sidst sete ikke slettet. Selv i indstillinger/Systeminformation og Total optagetid 250  timer. Optagetid til rådighed. 249 timer. Selvom, at jeg ikke har optaget noget. Syntes efterhånden, at  YS-4000 boksen fejler? Måske, at køre på appen er vejen frem for det gammeldags system?😉

Når det kommer til sandheden, så er der nogle kanaler som kan undværes jeg kan sparre penge på, som betales i øjeblikket. Glemte lige, at youse appen vil vise det samme, som YS-4000 boksen 😉

Begrundelen for boksen er, så jeg kan og mulighed for optagelse 😉

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du behøver jo ikke at bruge boksen for at kunne optage det kan man også med App´en., men ja boksen skal haves for at man kan optage.

Omdømme 4
Badge +1

Du behøver jo ikke at bruge boksen for at kunne optage det kan man også med App´en., men ja boksen skal haves for at man kan optage.

Undre mig alligevel, at YouSee ikke har mere styr på det end som så? Hvorfor kan der ikke slettes på. Sidst sete?

Omdømme 7
Badge +7

Aner ikke hvorfor du har det problem, du har jamret dig over det længe, og YOU SEE har været ind over med kommetarer, vi andre kan jo ikke gøre noget ved det, lev med det.

Omdømme 4
Badge +1

Aner ikke hvorfor du har det problem, du har jamret dig over det længe, og YOU SEE har været ind over med kommetarer, vi andre kan jo ikke gøre noget ved det, lev med det.

Hvem kan så slette? Hvis ikke YouSee kan? Hvem styre det hele? Når det kommer til stykket?

Omdømme 1

Du kan da bare selv slette en optagelse når du har set. Det gør vi andre. 

Omdømme 4
Badge +1

Du kan da bare selv slette en optagelse når du har set. Det gør vi andre. 

Gør jeg selv. Alligevel står der beskrevet, at der er 249 timer tilbage. Dette har jeg ingen indflydelse på?

Omdømme 1

Ok, fint nok.

Har du de 249 timer altid? Har du 249 både på boksen og i app’en?

Når du sletter en optagelse, skal menuen opdateres ved at gå tilbage og frem igen.

Omdømme 4
Badge +1

Ok, fint nok.

Når du sletter en optagelse, skal menuen opdateres ved at gå tilbage og frem igen.

Tidligere stod beskrevet 250 timer. Ikke altid, så der står stadig beskrevet 249 timer.

Omdømme 4
Badge +1

Ok, fint nok.

Tidligere stod beskrevet 250 timer. Ikke altid, så der står stadig beskrevet 249 timer.

Også på app’en

Omdømme 5
Badge +5

Oplevet samme som de fleste gjorde der optager til Skyen. at nogle timer forsvandt 

Miner timer passer rigtigt igen . Og jeg forstod således  at. man kan gå og kunne ud fra det timetal som stå på appen. og ud fra dette er det det samme timetal på alle platforme fra youSee. Men hæng mig ikke på dette er der givet andre her som ved mere om dette punkt. om ikke andet youSee team her. 

Besvar