Spørgsmål

min nye boks + fjernbetjening driller


fik installeret fiber + ny router + ny boks med fjernbetjening. d. 12 okt. Af You See installatør.  I dag kan boksen ikke tændes med fjernbetjeningen. Jeg har prøvet at skifte batterier i den nye fjernbetjening. Uden virkning. Brugte til sidst min “gamle” løsning på al elektronik. Sluk på stikkontakten vent et par min. og tænd igen. Så virkede det hele, senere denne aften skete det samme. Hvad er der galt? 


6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +9

En mangler et svar, men jeg ved ikke, andre der oplever samme problemer med de nyere 5000 bokse?

Omdømme 7
Badge +9

Hej @Sifling1 

Det lyder da ikke så fedt, at fjernbetjeningen svigter😣

Hvis det bliver ved at drille, så må fjernbetjeningen evt. forsøges udskiftet. 

Er problemet stadig aktuelt? 

deter sket en gang senere, men nu slukker jeg for både box og TV hver aften, siden har der ikke været problemer. Min gamle IT support fra min arbejdsplads mener, det er løsningen, så vil boxen kunne opdatere af sig selv

Bare det virker, er det OK for mig

 

Omdømme 7
Badge +9

Hej igen 

Okay, hvis du vil leve med det, så er det også okay og ellers er du velkommen til at vende tilbage😊

God dag. 

Det lyder ildevarslende. 
Jeg har netop bestilt youSee overflytning fra det nuværende kabelnetværk (internet+TvBoks) til Norlys nye fiber-instalationer. Afventer Norlys at der der bliver indlagt lysleder med fiberboks.
Sikke mange børnesygdomme der er i vente :-(

Omdømme 7
Badge +9

Det lyder ildevarslende. 
Jeg har netop bestilt youSee overflytning fra det nuværende kabelnetværk (internet+TvBoks) til Norlys nye fiber-instalationer. Afventer Norlys at der der bliver indlagt lysleder med fiberboks.
Sikke mange børnesygdomme der er i vente :-(

Hej @joej 

Vi opdaterer løbende vores tv-boks til fiber og DSL forbindelser og der er sket meget, siden vi følte os nødsaget til at frigive den. 

Skulle du opleve nogle form for problemer eller have spørgsmål, så er vi klar til at hjælpe dig. 

Du ønskes en god dag.

Besvar