Mgl tv signal

Jeg har gennem længere tid i perioder manglet TV signal eller billedet har pixeleret til flg. Kanaler: DR4,  ZDF,  NDR  og. RTL.

VH søren 

Radiomanden 1 måned siden

Lyder mærkeligt, men er det tilfældet så kan jeg ikke se hvad der kan gøres andet end det må være Sony der skal kontaktes angåede en løsning.

Se original

11 Kommentarer

Jeg har gennem længere tid i perioder manglet TV signal eller billedet har pixeleret til flg kanaler : DK4,  ZDF,  NDR. og. RTL.

VH søren 

Omdømme 7
Badge +7

Når der ses på signal og styrke samt Bitfejl, hvad vises der så i værdier på kanalerne, både når der ikke er problemer og når der er problemer.

Ligeledes hvad er signal og kvalitet generelt på alle kanaler.

Bruges der ordentlige kabler og stik, er det via boks eller TV.

Omdømme 7
Badge +7

Søren, 

Nogen gange er løsningen simpel. Har du prøvet at rode lidt med antenne ledningen. Det er nemt under f.eks. rengøring at komme til at skubbe til den.

Omdømme 7
Badge +7

Det vil påvirke alle kanaler hvis kablet ikke er monteret rigtigt.

Jeg har skiftet antenne kablet og der er O. K. 

Der er ingen værdiangivelse i kanalkvaliteten på TVet

Søren

Omdømme 7
Badge +7

Jeg har skiftet antenne kablet og der er O. K. 

Der er ingen værdiangivelse i kanalkvaliteten på TVet

Søren

Hej Søren 

Løste det problemet eller stadig det samme med nyt antennekabel? :relaxed:

Det løste ikke problemet.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad er styrke/signal og BER på de kanaler når der er problemer.? Hvis ikke det er et internt problem, men ude fra, så må der en teknikker på for at få det løst.

Jeg har et SONY TV, og jeg har læste et eller andet sted, at min model laver ballade sammen med antennesignal fra You See

Omdømme 7
Badge +7

Lyder mærkeligt, men er det tilfældet så kan jeg ikke se hvad der kan gøres andet end det må være Sony der skal kontaktes angåede en løsning.

ja og tak for hjælpen

vh Søren

Besvar