Spørgsmål

Mest sete på tv lige nu

Omdømme 5
Badge +1

Når jeg trykker på den, så får jeg vist nogle kanaler og tv programmer jeg ikke har i min tv pakke. Andre, som også får vist dette som beskrevet? 

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du har 4000 boksen, der bør ikke være andre kanaler/tjenester end dem der betales for. Hvis der er, så er det en fejl.

Omdømme 7
Badge +3

Det er nok på Yousee TV Appen også, men kan du se kanaler der ikke er i din pakke?

Omdømme 5
Badge +1

Nej, så heldig var jeg dog ikke. Jeg trykkede på kanalen. Hvorefter det automatisk slog over på DR.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad går dit spørgsmål ud på.?

Omdømme 5
Badge +1

Hvad går dit spørgsmål ud på.?

Mit spørgsmål går på, at jeg får vist nogle kanaler i mest sete på tv. Hvorpå, at de ikke er vist i min tv pakke/kanaler. Med fare for, at henvendelsen var rettet til JH.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg forstår godt nok spørgsmålet, men jeg får kun kanaler vist jeg har, men nu har jeg også mange…

Omdømme 5
Badge +1

Har stadig diverse kanaler på mest sete på tv. Selvom, at jeg ikke har kanalerne i min tv pakke, så forbavser det mig, at jeg stadig har kanaler på mest sete. Selvom, at jeg ikke har kanalerne i bland selv pakken?

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har tænkt lidt over det, du får vel bare alle “Mest sete kanaler på tv” selv om du ikke kan se dem?

men feks. får jeg kun vist de to C More kanaler jeg kan se og ikke dem alle…

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har tænkt lidt over det, du får vel bare alle “Mest sete kanaler på tv” selv om du ikke kan se dem?

men feks. får jeg kun vist de to C More kanaler jeg kan se og ikke dem alle…

Jeg kan kun se det fra dette synspunkt, at det er en fejl fra YouSee,s side af? Ellers giver det ingen mening. Hvorfor se meste tv? Hvis diverse kanaler ikke er i din og andres tv pakke? Det der giver mening er, at de kanaler som er tilvalgt i pakken, bliver vist som mest sete.

Besvar