Spørgsmål

mellempakken med bland-selv kanaler / pris for tilkøb

Hej!

jeg har en grundpakke med Bland-selv med 9 tilvalgte kanaler. De 9 kanaler giver åbenbart 9 point, som står i en grøn cirkel. Hvis jeg vælger en kanal til, tælles ned på 8 point o.s.v. Kan jeg frit vælge kanaler, indtil jeg når ned på 0 point? Eller skal jeg afgive en for at få en anden? Hvad koster ekstra kanaler, hvis jeg ikke ønsker at skifte de gamle ud?

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

I bland selv, uanset om det er 10, 20 eller 36, så koster hver kanal 1 Point, så haved er den med 10, så kande vælges det antal kanaler, så er du på 9, så kan der vælges en yderligere, bland selv kan også bruges til Streaming,, de koster fra 2 - 7 points i bland selv 10.

Haves der bland selv, kan der ikke haves extra kanaler.

Svaret er lidt uklart. Jeger også lidt forvirret. Rent faktisk er det grundpakken med bland-selv, jeg har, og her er tilvalgt 9 ekstra kanaler.

på Mit Yousee står der, at jeg har mellempakken + bland selv, og det står der også på opkrævningen fra antenneforeningen. Hvad er det korrekte?

Omdømme 7
Badge +7

Hvis der på Mit You See står at det er bland selv, så er det sådan, så er der kun 9, så mangler der en. Hvis det var extra kanaler ville de være specificeret ud hvilke der haves, da de ikke har samme pris. Det har de når det er bland selv, Kr. 18 stk. i mellempakken, da der jo er 10 i den pakke.

hvad koster feks tre ekstra kanaler oven i de 10 man har valgt?

hvis jeg vælger tv2play har jeg brugt alle 10 point, så må jeg undvære tre vigtige kanaler. Det er der vist ikke mange der vil.

Omdømme 7
Badge +7

hvad koster feks tre ekstra kanaler oven i de 10 man har valgt?

hvis jeg vælger tv2play har jeg brugt alle 10 point, så må jeg undvære tre vigtige kanaler. Det er der vist ikke mange der vil.

Hej @knasten12 

Det er en lidt ældre tråd, som du har fundet frem her, men du kan ikke tilkøbe Ekstrakanaler til en Bland Selv pakke. Så skal du i stedet abonnere på en større Bland Selv pakke.

Hvis du i forvejen har TV 2 kanaler tilvalgt til din Bland Selv pakke, så trækkes pointene for disse på prisen i point på TV 2 PLAY. 

Besvar