Spørgsmål

meget svag lyd

Når jeg streamer fra YouSee TV app til et normalt TV med Google Chrome dongle i HDMI er lyden meget svag. Kan ikke skrue op og ned på min app - men udelukkende på TV fjernbetjening. Selv i Max volume på TV er lyden svag og meget hul. Er opstået i dag på alle mine TV - er noget opdateret her 1/1 eller ????
Mvh Jens Kofoed

Denne tråd kan ikke kommenteres

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

App'en er udelukkende brugt til at fortælle hvad CC skal streame, det er den som henter Streamen, ikke App'en

Ok - takker - hvad betyder det så?

Når jeg streamer fra YouSee TV app til et normalt TV med Google Chrome dongle i HDMI er lyden meget svag. Kan ikke skrue op og ned på min app - men udelukkende på TV fjernbetjening. Selv i Max volume på TV er lyden svag og meget hul. Er opstået i dag på alle mine TV - er noget opdateret her 1/1 eller ????
Mvh Jens Kofoed

Hej

Prøv at kigge under Indstillinger, og under Lyd og klik på Tilstand muligvis stå der som Stadart Surrundsound. Jeg har valgt Stereo lyd. I Home Appen. Måske  brugbart.

Godt Nytår. 

Hej begge to

problemet løst 

På Google Home under medier var lydstyrken sat næsten på 0. Har nu sat den på Max og lyden brager igennem !

tusind tak til jer begge to - og godt nytår !

Hej begge to

problemet løst 

På Google Home under medier var lydstyrken sat næsten på 0. Har nu sat den på Max og lyden brager igennem !

tusind tak til jer begge to - og godt nytår !

Ja så er der ikke, noget at sige til det.:grinning: Godt du fik det løst. Og Tak.