Spørgsmål

Lydstyrke Viasat og SEE

Er der nogen mulighed for at justere lyden væsentligt, da både Viasat kanaler og SEE er al for høj i lydstyrken iforhold til de øvrige kanaler og det er pisse irriterende :grin:

Denne tråd kan ikke kommenteres

10 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Sikkert ikke, det må du spørge You See teknisk support om.

Omdømme 7
Badge +7

Kan se du har skrevet på FB siden.

Omdømme 6
Badge +5

Svært at vide lyden er jo ofte, generelt forskellige på diveres Kanaler/Programmer.  

Omdømme 7
Badge +7

Ja det skyldes også at på nogle kanaler er det PCM og andre er der Multikanal enten DD eller AAC, det giver en forskel.

Omdømme 6
Badge +5

Ja jeg synes ofte Lyden er god på Viasat og TV3.

Modsat DR Og TV2,  Der synes jeg lyder svinger meget.

De Tysker er lyden ofte også rigtigt god, Synes jeg, er givet andre der mener andet. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg syntes hverken See eller Viasat film kanalerne er høje, måske ved reklamer på Viasat kanalerne er højere...

Omdømme 6
Badge +5

Jeg syntes hverken See eller Viasat film kanalerne er høje, måske ved reklamer på Viasat kanalerne er højere...

Ok kan også godt, være mine ører bliver jo ikke yngre, 

Jeg synes de dansk TV Kanaler er væreste oftes. med hensyn til lyd DR svinger meget samme ofte TV2 Er,ne 

Omdømme 7
Badge +7

Ja de skruer altid en del op når de har deres forbandede afbrydelser. Heldigvis har jeg ikke sådanne kanaler, og vil aldrig betale for dem.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har See, BBC World News og H2 liggende sammen, der er lydhøjden den samme...

Omdømme 7
Badge +7

De bruger vist også kun PCM.