Spørgsmål

Lyden knaser på YS4000 boks og Live-TV

Omdømme 5
Badge +1

Andre, som også oplever det samme? Begge Tv, som er LG og Samsung oplever jeg knasende lyd på diverse kanaler. Lyder nærmest som om, at mikrofonen fejler og knaser.. Har lavet en lydtest på begge Tv. Der var ingen fejl, så er det hos YouSee der skal opdateres?

17 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Hvilke kanaler er der tale om? Ud over mit TV var helt væk igår og i nat, har jeg ikke hørt noget knasen...

Omdømme 7
Badge +7

Den lydtest du har foretaget kan du ikke bruge til noget i det tilfælde, den test er bare at lyden i TVet er i orden, ikke hvordan den modtages udefra.

Er der nogen Bitfejl på det modtagne signal, og forekommer fejlen på alle kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Hvilke kanaler er der tale om? Ud over mit TV var helt væk igår og i nat, har jeg ikke hørt noget knasen...

Det er åbenbart forskelligt på diverse kanaler. Det ene øjeblik er lyden perfekt, så hvorefter lyden knaser på kanalen.

Omdømme 7
Badge +3

Også problemer med de gratis Samsung kanaler hvis dit TV ikke er for  gammel…?

Omdømme 5
Badge +1

Prøv at se kanal Paramount Network. Venner, så kan i høre forskellen på knaselyden og det optimale?

Omdømme 7
Badge +3

Lyden er OK, men jeg kunne aldrig finde på at se en serie ;-)

Jeg har kigget på kanalen to gange nu. Venner hakkede i lyden for en time siden. Lige nu er der ikke noget.

Jeg er indtil videre nået frem til, at mit lydproblem var lokalt.

Omdømme 5
Badge +1

Har på fornemmelsen, at det skyldes begge TV. Angående. LG og Samsung. Har kørt på 100 %, lyd, så måske er lyden bag TV’et blevet  smadret ? Angående lydmæssigt? 

Omdømme 7
Badge +7

Det kunne da være en dårlig højttaler, det kan afprøves ved at tilslutte en extern lydkilde, er lyden så OK så har du svaret.

Omdømme 5
Badge +1

Det kunne da være en dårlig højttaler, det kan afprøves ved at tilslutte en extern lydkilde, er lyden så OK så har du svaret.

Kan desværre ikke tilslutte en extern lydkilde, da jeg kun har det tilsluttede til TV.

Omdømme 7
Badge +7

Der haves vel et Headset eller et sæt aktive højttalere, til at teste med.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad skulle det hjælpe. Hvis der stadig er knas på systemet?

Omdømme 5
Badge +1

Hvad skulle det hjælpe. Hvis der stadig er knas på systemet?

Køber et nyt TV, så jeg undgår knas på lyd.

Omdømme 7
Badge +7

Det er da ikke nødvendigt hvis det afhjælper problemet med en extern lydkilde. prøv med et Headset om lyden er i orden, er den det, så kan der tilsluttes en Soundbar, hvilket også gerne skulle give bedre lyd.

Omdømme 5
Badge +1

Det er da ikke nødvendigt hvis det afhjælper problemet med en extern lydkilde. prøv med et Headset om lyden er i orden, er den det, så kan der tilsluttes en Soundbar, hvilket også gerne skulle give bedre lyd.

Må erkende, at lyden er Up2Date ;)

Omdømme 7
Badge +7

Det vil sige at der er en extern lydkilde til TVet.? Så kan det kun være udefra at der er en forstyrrelse, og derved ikke noget at gøre med TVet. Du skriver også at det forekommer på et andet.

Besvar