Spørgsmål

Kvalitet på Film streamet på via TV boks dårlig !- planer om forbedringer ?

PÅ de mange filmkanaler Viasat Action, Cmore etc. oplever jeg at opløsningen på de fleste film er dårlig (under 720) i forhold til almindelig flow-tc Har fuldpakke COAX med TV boks. Især hvis man vælger at streame filmene. Flere film har jeg ikke orket at se færdig pga. den dårlige opløsning. Nuvel man er vel selvfølgelig blevet godt vant med andre streaming tjenester (Netflix etc) kører i 1080 og højere, men de køres jo også via internettet, så er der en begræsning i Yousee’s platform ? Nogen ved om der er planer om at forbedre kvaliteten.

3 Kommentarer

Omdømme 1
Badge

må sige at jeg har aldrig har oplevet dårligere signal/kvalitet

det gælder både mobil/mac/pc/tv-app  

men syntes at kvaliteten er højere over coax til boksen

hvilket siger sig selv

Omdømme 6
Badge +1

Prøv at tryk på den røde knap (ikke optag), så vises stream info

Det er ofte jeg ser at der streames med meget lav bitrate , men dog stadig i 1080, så er det bare komprimeret meget kraftigt og ligner noget fra 80erne :S

Feks Fast & furuios : Hobbs and Shaw er i 2,69Mbps og det ligner lort selvom den er 1080, så foretrækker jeg at se den på 4k blueray i +80Mbps

Omdømme 5
Badge +7

Hej KingK

Du mangler et svar - det laver vi lige om på.

Når du ser film på boksen, og der ikke er tale om live-tv, så bruger boksen internetforbindelsen - kvaliteten kan dog variere alt afhængigt af, hvad der er af forbindelse til rådighed.

Er boksen tilkoblet trådløst til nettet? Hvis ja, så kan du evt. forsøge at tilkoble den med en kablet forbindelse og se, om det gør en forskel.

Fortsætter det med at drille kan vores support fanges på 70704040 - så ser de gerne på det.

Stefan, YouSee Forum Team

Besvar