Kunde undersøgelser efter kontakt pr. telefon!

Hej

Jeg ringede i dag til kundeservice for at finde ud af, hvorfor der ikke er Programinformation på Viasat History. Der har ikke været Programinformation siden i løbet af weekenden.
Jeg har så søgt på nettet bl.a. Yousee, for at finde ud af hvornår det vil være rettet. Ingen resultater. Så ringede jeg til Kundeservice, og den unge mand kunne så svare at det kunne han godt se og at det vil blive rettet i løbet af i morgen. Så lang så godt!

Et par minutter efter plingede der en tekst besked ind på telefonen, om jeg ville svare på nogle spørgsmål. Selvfølgelig, det ville jeg da godt. Men så kommer jeg til det som jeg er P.. sur over:
For det første: Hvorfor kun en sms og ikke både sms og mail? Jeg vil meget hellere sidde foran min pc, med et tastatur og svare på på sådan et spørgsmål.

for det andet: Jeg fik muligheden for at uddybe mit svar på den næste side. Jeg svarede så godt jeg kunne at jeg syntes Yousee havde spildt min og medarbejderens tid ved ikke at lægge det ud i Driftinfo! Og så skrev jeg videre det med at få både sms og mail, at for mig ville det gøre svaret hurtigere og bedre.
Og så knækkede filmen totalt for mig. Da jeg ville trykke “videre” eller sådan noget så svarer viewscast.com at jeg havde løbet ind i en timeout og at de havde det svar de ville have!!

Så nu tænker jeg Er Yousee kun interesseret i om jeg vil anbefale Yousee til andre? eller vil de også gave svar på hvad de kunne gøre bedre!

Mvh.

Sten

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvorfor der ikke er info på den kanal skyldes et problem, der arbejdes på det, men der er ingen horisont på hvornår det er fixet.

Hvergang man har kontaktet kundeservice, så kommer der en meddelese om tilfredshed og andet, den kan man reagere på eller ikke. Det er altid ikke herfra.

Omdømme 6
Badge +5

:relaxed:  Jeg ikke ikke Programinformation, på viasat History.men har tekst på både boks og web og app har tjekket i dag 

Besvar