Spørgsmål

Kræver Paramount+ en TV-boks?

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

44 Kommentarer

Paramount+ har en dokumentarfilm liggende, som hedder “Paranormal Activity: Next of Kin”

Omdømme 5
Badge +1

Paramount+ har en dokumentarfilm liggende, som hedder “Paranormal Activity: Next of Kin”

Er der ikke forskel på, om det er en film eller dokumentar?

Omdømme 7
Badge +7

Naturligvis er der da forskel, Film er fiktion, Dokumentar er fra virkeligheden.

Omdømme 5
Badge +1

Naturligvis er der da forskel, Film er fiktion, Dokumentar er fra virkeligheden.

Kan godt kende forskel. Spurgte bare til om det var dokumentar fra virkeligheden der blev sendt, eller om det var film fiction.

Omdømme 7
Badge +7

Der blev jo skrevet: Paramount+ har en dokumentarfilm liggende, som hedder “Paranormal Activity: Next of Kin”

Så hvad var der tvivl om.?

Det er mig, der ikke kan læse, eller også gik det bare for stærkt:

En dokumentarfilmmager følger Margot, mens hun tager til et afsides Amish-samfund i håb om at møde og høre om sin fortabte mor og resten af sin familie. Efter en række mærkelige hændelser og opdagelser, går det hurtigt op for hende, at det samfund, der tog imod dem med åbne arme, måske har en uhyggelig hemmelighed.

Ikke en “dokumentar”. Ups. :relaxed:

https://www.imdb.com/title/tt10515988/

Omdømme 7
Badge +7

Så blev det afklaret, altså er det Fiktion.

Omdømme 5
Badge +1

Der blev jo skrevet: Paramount+ har en dokumentarfilm liggende, som hedder “Paranormal Activity: Next of Kin”

Så hvad var der tvivl om.?

Det der er tvivl om er, at når jeg trykker på film. Ingen søgefunktion eller dokumentar. Stadiet er stadig på ys-4000 boks.

Omdømme 7
Badge +7

Det skal jo være på plads for at det kan bruges, det er det ikke endnu.

Hos mig virker søgefunktionen heller ikke. Den finder ikke noget indhold fra Paramount+. Man skal manuelt trykke sig ind på film/serier og kigge listen igennem.

Omdømme 5
Badge +1

Det skal jo være på plads for at det kan bruges, det er det ikke endnu.

Jeg takker mange gange for samtale på dette forum, så jeg blev overbevist om at paramount+ ikke skal bestilles fra min side af. Glæder mig til det nye år. Hvorpå, at jeg får 2 ekstra point.

Omdømme 7
Badge +7

Der er da rigtig meget godt på af både serier og film, har haft tjenesten lige siden den blev en del af TV2 Play.

Hej Kasper

Har læst et sted, at der skulle komme eller sendes noget med paranormal activity? Like travel channel. Hvis dette er tilfældet, Vil jeg så kunne se det. Selvom, at jeg har pakke med 10 point og ikke har paramount + med 5 point. Dog findes streamingen på ys 4000 boksen.

:relaxed: Hej Travel Channel, viser timer med sådan programmer. Forstiller mig det er give den Kanal der viser mest. 

Omdømme 5
Badge +1

Hej Kasper

Har læst et sted, at der skulle komme eller sendes noget med paranormal activity? Like travel channel. Hvis dette er tilfældet, Vil jeg så kunne se det. Selvom, at jeg har pakke med 10 point og ikke har paramount + med 5 point. Dog findes streamingen på ys 4000 boksen.

:relaxed: Hej Travel Channel, viser timer med sådan programmer. Forstiller mig det er give den Kanal der viser mest. 

?

Hej Kasper

?

Hej du kan se her på det link, Hvad der bla Vise https://tv.yousee.dk/medie/kanal/paramount-plus-movies-178

Som Jorn-Hansen, var så flink at ligge ind.  Som jeg skrev i  går.

At hvis det er paranormal activity, Du gerne vil se eller går op i. Tror jeg at Travel Channel.

Er den kanal som viser, fleste, og mest af sådan programmer.  Var min Point.

God dag, 

Omdømme 7
Badge +7

Den udgave af TC man kan få her er godt nok en underlig fisk, som ikke har meget med dens navn at gøre. Det er en dårlig efterligning af den ægte vare.

Den udgave af TC man kan få her er godt nok en underlig fisk, som ikke har meget med dens navn at gøre. Det er en dårlig efterligning af den ægte vare.

Ja det er rigtigt, Men kan jo komme med, alle de gode forslag og Indput. 

Med hensyn til nye Kanal forslag, til YouSee diveres steder og sites.

Har jeg prøvet i årvis. Desværre høre de ikke efter. Så er det svært. 

Der var youSee Forum, jo et godt sted at starte. Når nu youSee gerne vil ville hvilket der rør sig. Her kan man jo kommunikerer direkte. Chefen kan jo kigge ind her måske han få nogen, gode indput fra kunderne. :slight_smile: Who knows,

:relaxed: Så den P+ I Fordel, er så også en slags Light udgave kan vi sige..

Kasper der er ihvertflad ikke adgang, til de 2 Kanaler som kommer.Som omtales som kommer I FuldPakken.  

Fandt jeg ud af ved at følge dette link fra Jorn-Hansen. https://tv.yousee.dk/medie/kanal/paramount-plus-movies-178 Og klikke på start..

God dag, 

Hej @lordfynbo 

Der skulle gerne komme adgang for dem der har det d. 1/1-2022 :relaxed:

Nu har jeg teste i dag dette Kasper, https://tv.yousee.dk/medie/kanal/paramount-plus-movies-178 På Web TV Pc. og der er blot et Hus midt. på siden og ved klik derpå. 

Skriver således. Dit abonnement giver ikke adgang til dette indhold.  Så Når P+.

Er valgt i og som fordel. Er der, ingen adgang til de 2 Omtalt Kanaler. :relaxed:

Kraver nok P+ Fra Blad Selv 5 Ponits, Ok rimeligt nok,

Omdømme 7
Badge +7

Haves der de faste kanaler, så er Flow kanalerne på plads 38 og 39, haves bland selv så kan Paramount+ vælges som streaming, 6 Points. Det kræver TV boks, eller at der bruges App eller Web TV.