Spørgsmål

Kodet signal?

Hej Alle sammen, håber I kan hjælpe med dette problem.
Vi har problemer med at indlæse de ekstra kanaler, vi har valgt.
Vi har tv'et fra samsung ue46es8005Uxxe.
Fjernsynet kræver en adapter til en kortlæser, og den har vi sæt til. Men når vi sætter kortet i kortlæseren, kortlæseren til tv'et. Bliver tv'et ved med at sige kodet signal?
Vi har prøvet på en anden tv i værelset, som virker, så Kortlæseren er sat rigtigt i. Netværks id er også sat til 111.
Håber nogen kan hjælpe 🙂

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej kloster95

Jeg kan se at der desværre aldrig kom gang i tråden her.

Fik du løst problemet? 🙂
Hej Kasper
Nej vi har ikke fået læst problemet endnu.
Omdømme 7
Badge +6
Har du prøvet at give CAM'et et rigtig godt hårdt tryk med en tommelfinger, for at få det helt på plads?
Sommetider er man nød til at give de CAM's et godt hårdt tryk for at få dem ordentlig på plads, så at alle de små connectorer kommer på plads.
Dette skal naturligvis gøres når TV'et er slukket.
Hej Per, det er hermed prøvet. Men desværre ikke løst. Tak for dit bud 🙂
Omdømme 7
Badge +6
Så er der noget som tyder på, at dit Samsung ikke understøtter det pågældende CAM.
Jeg er kommet i tanke om, at det er noget jeg har hørt om tidligere, at Samsung TV'ere generelt har en elendig support af diverse CAM moduler, hvor selv Yousee's eget fra Strong er i blandt dem.

Men jeg ved om et at flere Yousee kunder har gode erfaringer med, og så er det til gengæld også billigt, for det koster kun 289 kr (plus porto) hos Bergs:
http://www.bergs.dk/dvb-c-tuner-boks-til-kabel-tv-416/neotion-yousee-dvb-c-viaccess-ci-3x-kortlaeser-8039-p11958?gclid=CJn6utT9utMCFRZnGQodVMUPBw

Besvar