kan man ikke stole på en aftale

Jeg har i forbindelse med flytning valgt at bestille en tv pakke hos jer men fortrød og så ringede jeg til jeres kundeservice, har også fået bekræftigelse på det, men så får jeg en sms fra jer her i går om at jeg skal aktivere min profil på jeres kundesystem, når jeg så kigger så kan jeg se at der er et aktivt abonnement på grundpakken, det kan simpelthen ikke være rigtigt at jeg skal have problemer med jer igen, det er sådan noget der gør at flygter fra jer når i opkøber konkurrenter som fullrate og giver man jer en chance så laver i rod i det, jeg har prøvet det før hvor jeg faktisk havde abonnement i en del måneder, men måtte opgive jer pga. rod i fakturering og der oprettede i en bunke kundenumre for “at løse problemer” til sidst så lykkedes det at komme ud, men hvorfor er det i ikke lærer hvad god kundeservice er, det er altså også når man fortryder noget så få dog styr på jeres forretning for søren da også, mit kundenummer er: xxxxxxxxxx jeg skal IKKE have jeres TV

Redigeret af Stefan 240220 - fjernet kundenummer

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der skal kontaktes You See ikke her på BTB forummet, herfra kan der ikke gøres noget.

PS; Dit konto nummer skal slettes, det er ikke tilladt at skrive personlige oplysninger.

ja er ligeglad med hvad der er tilladt, yousee har givet mig så meget bøvl og deres kundeservice kan ikke finde ud af at rette problemerne, tro mig kære radiomand det er op ad bakke at ringe til dem. så måske de kan se det her i stedet, aner ikke hvad der skal til men jeg er så træt af deres rod.

ser også andre klager herinde, så den holder ikke og der er absolut intet brugbart for andre ved at se mit kundenummer.

Omdømme 7
Badge +7

Det er til din egen beskyttelse at kundenummer fjernes. Det kan misbruges.

Besvar