Svar

Kan jeg slette optagede udsendelser fra min PC

Badge

Hej. Jeg er i øjeblikket ikke hjemme, hvor min TV-boks befinder sig, så jeg ser mine optagede udsendelser på min PC. Jeg har snart ikke mere plads til optagelse af planlagte udsendelser. Kan jeg på nogen måde slette de allerede sete udsendelser?

icon

Bedste svar af Sarah 18 May 2022, 23:32

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Når App'en/Web TV arbejder sammen med Humax boksen, så er der de samme muligheder, som på boksen med hensyn til at optage se og slette.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har forstået det således, at når der ikke er mere plads til optagelser i skyen slettes den ældste optagelse automatisk således at der bliver plads hvis man ikke selv sletter for at give plads. Man kan låse en optagelse så den ikke slettes automatisk for at give plads.

Omdømme 7
Badge +7

Der skal godt nok optages meget hvis det fylder de 250 timer der er plads til, det er lige over 10 Døgn non stop.

Badge

Når jeg har set en optaget udsendelse, sletter jeg den altid. Jeg kan slette de optagede udsendelser, når jeg går ind i appen på min telefon. Men muligheden for at slette kommer ikke frem, når jeg ønsker at slette optagelserne på min laptop. Jeg vil høre om nogen ved, hvordan jeg fra min laptop sletter de sete optagede udsendelser?

Omdømme 5
Badge +1

Når jeg har set en optaget udsendelse, sletter jeg den altid. Jeg kan slette de optagede udsendelser, når jeg går ind i appen på min telefon. Men muligheden for at slette kommer ikke frem, når jeg ønsker at slette optagelserne på min laptop. Jeg vil høre om nogen ved, hvordan jeg fra min laptop sletter de sete optagede udsendelser?

Der kan ikke slettes direkte på appen. Kun hvis der haves en boks. Du må væbne dig med tålmodighed.

Omdømme 7
Badge +7

Uden en 4000 eller 5000 boks kan der slet ikke være optagelser på App'en, det kan kun gøres med de 2 Cloud Recordere. Uden dem ingen optagelser.

Omdømme 5
Badge +1

Der kan ikke slettes direkte på appen. Kun hvis der haves en boks. Du må væbne dig med tålmodighed.

Kender du bekendte, som du har tillid til at slette diverse udsendelser, så alle sete udsendelser bliver slettet?

Badge

BirdPhoenix det forstår jeg ikke. Jeg er p.t. ikke hjemme, hvor boksen er, men jeg har slettet flere optagelser via appen.

Badge

Radiomanden jeg kan ikke huske, hvad min boks hedder. Det var en ny vi fik for et par måneder siden, da vi skiftede til fibernet. Jeg kan godt se de optagede udsendelser fra appen på min telefon, så jeg forstår ikke helt, hvad du mener.

Omdømme 7
Badge +7

Når det er på en Fiber forbindelse, så er det en 5000 boks der haves, og den er som 4000 boksen en Cloud Recorder, så indhold også kan ses på App og Web, samt at der kan optages og slettes ved brug af App og Web.

Omdømme 5
Badge +1

Uden en 4000 eller 5000 boks kan der slet ikke være optagelser på App'en, det kan kun gøres med de 2 Cloud Recordere. Uden dem ingen optagelser.

Enig! Andet giver ingen mening. Optagelser forbliver i skyen. Uanset 4000/5000 boks.

Badge

Radiomanden og BirdPhoenix tak for jeres svar, men mit spørgsmål om, hvordan jeg sletter optagede udsendelser fra min laptop har jeg desværre ikke fået løst. 

Omdømme 7
Badge +7

Det er længe siden at jeg havde en 4000 boks, så jeg kan ikke huske hvordan det gøres, brugte det ellers meget. 5000 boksen er kun få måneder gammel.

Omdømme 5
Badge +1

Radiomanden og BirdPhoenix tak for jeres svar, men mit spørgsmål om, hvordan jeg sletter optagede udsendelser fra min laptop har jeg desværre ikke fået løst. 

Hvis det optagede er på YS-4000 boksen, så kan det slettes på: Min side. Hvorpå, at alle optagelser kan slettes.

Omdømme 5
Badge +1

Hvis det optagede er på YS-4000 boksen, så kan det slettes på: Min side. Hvorpå, at alle optagelser kan slettes. Der skal dog bruges brugernavn og kode. For login. 

Omdømme 7
Badge +7

Ja, det er sgu rigtigt, det er på min side det gøres, jeg vil mene at det samme gælder for 5000 boksen, men det kan jo hurtigt efterprøves om det er på samme måde.

Badge

BirdPhoenix når jeg går ind på min side og vælger den optagelse, som jeg skal slette, får jeg kun den mulighed at se optagelsen. Hvor præcist finder jeg slettefunktionen? (på appen kommer papirskurvsikonet frem, som jeg skal klikke på)

Badge

Radiomanden når jeg på laptoppen går til min side, kan jeg ikke finde slettefunktionen. Hvor finder jeg den?

Omdømme 5
Badge +1

BirdPhoenix når jeg går ind på min side og vælger den optagelse, som jeg skal slette, får jeg kun den mulighed at se optagelsen. Hvor præcist finder jeg slettefunktionen? (på appen kommer papirskurvsikonet frem, som jeg skal klikke på)

Du skal ikke vælge optagelse. Tværtimod, så skal der logges ind på: Mit YouSee, så alle optagelser står beskrevet.

Omdømme 7
Badge +7

Radiomanden når jeg på laptoppen går til min side, kan jeg ikke finde slettefunktionen. Hvor finder jeg den?

Har kun brugt bærbare enheder Telefon/Tablet i forbindelse dermed.

Badge

BirdPhoenix undskyld men det forstår jeg ikke. Hvis jeg logger ind på Mit YouSee kan jeg se, hvilke kanaler jeg har, men jeg skal da vælge “min side” for at kunne se, hvilke optagelser jeg har, og det er vel også herfra, at jeg skal kunne slette optagelserne. Kan du for give mig en trin-for-trin beskrivelse af, hvad jeg skal gøre? Altså sådan én for dummies 😄

Badge

Radiomanden tak for din tid og dine svar.

Omdømme 7
Badge +7

Du skal ikke vælge optagelse. Tværtimod, så skal der logges ind på: Mit YouSee, så alle optagelser står beskrevet.

Det er ikke rigtigt Mit You See vedrører kun abonnementer, der er en min side i TV App'en, den måogså være på Web.

Badge

Det er ikke rigtigt Mit You See vedrører kun abonnementer, der er en min side i TV App'en, den måogså være på Web.

Radiomanden, der er min side på Web, her kan jeg se alle mine optagede udsendelser, men altså ikke finde “sletteknappen”

Omdømme 7
Badge +7

Tør ikke bevæge mig for meget ud i det mere, da det som tidligere skrevet er over 2 år siden jeg havde en TV boks, så husker ikke så meget mere om det, så jeg precis kan sige at det er på den og den måde det gøres.

Når det fint kan gøres i App, så er problemet vel ikke værre end at man gør det der.