Kan ikke spole, optage etc...


Vi har lige skiftet vores gamle boks/modtager ud med en ny og samtidig installeret 2 mere i huset. Alle skulle være opdateret og korrekt monteret. Problemet er at vi nu ikke kan hverken optage, pause, spile etc - hvergang får vi beskeden "at digitalmodtageren er entet slukket eller under opstart" . Vi har prøvet at nulstille, og alle bokse i huset er tændt (og også prøvet at slukke dem...) og ja, vi har plus abonnement...
What to do?

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge
Kontakt fejlservice, de er de eneste der kan rettet op på dette problem.

Mvh

Kim

Omdømme 5
Badge
Hej Trolighed,

Har du også prøvet at genstarte ved at følge denne TDC guide?
http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=19381
Takker for svar. Problemet er løst. Det viser sig, at når man har et abonnement er det knyttet til modtageren og ikke husstandene/telefonnummer. Så den nye boks vi koblede på skulle først indstilles fra TDC til at virke og den gamle kobles fra... Underligt system og ikke mindst underligt, at TDC ikke gør det automatisk... Eller ihvertfald informerer om dette, når man modtager en ny boks...

Besvar