Spørgsmål

Kan ikke logge ind på Wi-Fi booster appen

  • 7 december 2019
  • 1 kommentar
  • 110 visninger

Hej yousee.

Vi har købt en coax løsning 1000/100

i den forbindelse har vi købt 3 booster hos yousee.

Dem er jeg ved at oprette, der gik ged i den for 4-5 dage siden og jeg prøver så at oprette dem i gen nu.

Sidst jeg oprette den downloadet jeg jeres yousee ap tl dette formål.

Det oprette jeg booster 1 som stue og et password. men  efter det hele er blevet gen installeret, så kan jeg ikke komme ind på appen igen.

den spørger om Brugernavn: & Adgangskode: 

disse er åbengare ikke vores modem kode, eller det netværksnavn & adganskode jeg har skrevet ned til vores 1 booster ??

 

Hvad kan jeg gøre for at komme ind på appen.

Jeg har slette og geninstalleret app 2-3 ganeg uden held

 

mvh.

Henriettes mand  Steen

 


1 Kommentar

Omdømme 7
Badge +7

Hej Steen 

Velkommen på YouSee Forum! :) 

Jeg kan se du mangler svar her, så jeg byder lige ind. 

Det er sådan, at det er første 1. WiFi-boosters adgangskode, som du skal logge ind med i appen. Den står på undersiden af 1. booster. Hvis du har fået byttet om på dem, kan du eventuelt prøve med adgangskoden til alle boosterne indtil du kan logge ind. Alternativt kan du prøve at nulstille dine boostere. 

Jeg håber ovenstående hjælper dig videre.

Ps. jeg har ændret overskriften til en mere sigende overskrift, der afspejler hvad tråden omhandler :) 

Besvar