Svar

Kan ikke længere se Dexter New Blood

Jeg kan ikke længere afspille serien ‘Dexter New Blood’ via YouSee (hverken fra Apple TV, mobil-app eller fra web). Tidligere kunne jeg finde serien ved blot at søge i YouSee-appen. Nu kan jeg kun finde serien via TV2 Play (som jeg har med i min bland selv-pakkke), men når jeg forsøger at afspille den får jeg en fejlmeddelelse om “Du kan desværre ikke afspille dette. Du har enten en mindre pakke eller ikke noget abonnement. Gå til mit.tv2.dk for at tilgå dine oplysninger” - men på mit.tv2.dk fremgår det at jeg har et abonnement (gennem YouSee). Problemet er opstået inden for den seneste uge. Håber, at nogen kan hjælpe.

icon

Bedste svar af Radiomanden 12 January 2022, 22:08

Se original

Denne tråd kan ikke kommenteres

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Grunden til at Dexter ikke kan ses på TV2 Pay er at det kræver Paramount+, den tjeneste har You See også.

Hvilken tjeneste så du det på tidligere.

Det var på Paramount+ før (som jeg har via YouSee More), men her er serien ikke at finde direkte længere - kun gennem TV2 Play.

Omdømme 7
Badge +7

Det er samme tjeneste. Der ligger 8 sæsonger seneste sæson (8 12 afsnit) er lagt op den 1 Juli 2021.

Omdømme 7
Badge +3

Man kan vist se mere med TV2 Play end på P+ fra Yousee...

Omdømme 7
Badge +7

You See skriver at der er fejl på søgning, find serien ved at gå til menu - vælg kanaler - vælg Paramount+ - vælg serier - kig lidt rundt, så kommer den frem.

You See skriver at der er fejl på søgning, find serien ved at gå til menu - vælg kanaler - vælg Paramount+ - vælg serier - kig lidt rundt, så kommer den frem.

Tak, der kan jeg finde den nu (tidligere lykkedes det mig ikke).

Tak for hjælpen 🙂

Hmm, det virker ikk på min yousee, den er sporløst væk, Paramount+

Omdømme 7
Badge +3

Hmm, det virker ikk på min yousee, den er sporløst væk, Paramount+

Med boksen, vælg kanaler og søg efter Dexter Newblood, kan ikke umidelbart findes i Serier man må søge...

Hvis det er fordi Paramount+ er væk, så skyldes det at der pt. Er problemer med rettighederne til Paramount+. Yousee håber at have løst problemet i løbet af ca. En uge, men om det lykkedes kan vi kun afvente at se om sker. Det er ikke alle der er ramt af rettigheds problemet, men en større del af os er åbenbart. Det var det svar Yousee gav mig efter 2 timer i telefonen og 5 forskellige medarbejdere.

Omdømme 7
Badge +3

Dexter New Blood virker fint på P+ hos Yousee.

Omdømme 7
Badge +7

Hej Alle 

Jeg har markeret dette svar som bedste svar:relaxed: