Spørgsmål

kan ikke indlæse alle kanaler efter nye kanaler

hej.. har kørt med boks i lang tid… og har fået nye kanaler… nu driller den. vil kun indlæse nogle kanaler. og hvis jeg får kanaler ind genstarter den boksen efter 2 sekunder.. i går skrev den at der ikke var forbindelse til antennekabel.. men nu skifter det hvor mange kanaler den viser… jeg ved at kabler virker. antennekabel virker hvis jeg putter det i tv… boksen kan vel ikke være gået i stykker.. kan det være det dårlige vejr. hehe….er der mere  jeg skal fortælle…. bare spørg. jeg kører via en switch…. hjælp søges.. jeg giver en tur i byen..

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der skal ikke indlæses kanaler på Humax boksen. det kan man ikke, den har automatisk de kanaler/tjenester der er rettigheder til, det er kun You See der kan styre det.

er ikke med. indlæser da de nye kanaler...men den genstarter hele tiden. nu viser den ikke så mange..

Omdømme 7
Badge +7

Der er ingen bruger funktion til at indlæse kanaler, når der vælges en ny kanal/tjeneste i bland selv udsendes der rettighed til den/dem fra You See, så vil den gå igennem, man kan med fordel slukke boksen, og tænde den igen kort efter, så skulle det være på plads.

Fortsætter problemerne, så kan der kontaktes teknisk support, så kan de se på det.

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: Hjælper det hellere at slukke boksen bagpå, og venter 5 - 10 minutter ca og tænde den igen.

Virker det hvis du køre med antennekabel altså fra væg og i boksen. jeg har prøvet ligne blot med en  Antennesplitter  der driller min boks også, så om det er den switch som påvirker vil jeg helst ikke kloge mig på.. 

Besvar