Spørgsmål

Kan andre udbyder anbefales?

Vis første besked

36 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Jeg skrev jo også på et tidspunkt at du skulle kontakte support, for at kunne få set på det og få en løsning på det.

Troede på systemet, så jeg kontakter support. Hvorefter afklaring.

Omdømme 5
Badge +1

Det er åbenbart ikke på alle bland selv kanaler er på Tuner/Modulation 256 QAM. Nogle kanaler har 64 QAM. Har det Indflydelse på det nuværende lyd forbindelse på LG-TV. Eller skyldes det en fejl på det tekniske system?

Omdømme 5
Badge +1

Det er åbenbart ikke på alle bland selv kanaler er på Tuner/Modulation 256 QAM. Nogle kanaler har 64 QAM. Har det Indflydelse på det nuværende lyd forbindelse på LG-TV. Eller skyldes det en fejl på det tekniske system?

Systeminformation.

Har Tuner (1) Alligevel ingen information. Selvom, at det er tv2 Lorry.

Omdømme 5
Badge +1

Systeminformation.

Har Tuner (1) Alligevel ingen information. Selvom, at det er tv2 Lorry.

Skifter fra det ene til anden. Det ene øjeblik ingen information. For så efter der kan aflæses information på YS-4000 boksen. Er der en fejl på stikdåsen eller boksen udendørs?

Omdømme 7
Badge +7

Hvad er det du skriver, kan ikke se hoved eller hale i det.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er det du skriver, kan ikke se hoved eller hale i det.

Når jeg skifter til bland selv kanaler, så er det forskelligt på QAM. Det ene øjeblik er den på 256 QAM. For så bagefter en anden kanal er 64 QAM(Nuværende bland selv pakke)

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke hvad jeg har været ude for, alle bland selv lå på QAM 256. Alle Grundpakke på QAM 64.

Omdømme 5
Badge +1

Det er ikke hvad jeg har været ude for, alle bland selv lå på QAM 256. Alle Grundpakke på QAM 64.

Oplever, at nogle bland selv kanaler skifter til 64 QAM. Selvom, at det burde være på 256 QAM. Det bliver blandet sammen. Derfor misforståelse.

Alle bland selv-frekvenserne benytter p.t. 256-QAM - på nær 450 MHz. Disney channel, nickelodeon og viasat film premiere ligger på den frekvens.

Omdømme 7
Badge +7

Det mente jeg da også at have ret i at QAM 256 er der bland selv ligger.

Omdømme 5
Badge +1

Bland selv pakken er på 256 QAM og diverse faste kanaler er på 64 QAM. Dette er er gældende for DVB og Tuner indstillinger, så det er som det skal være på denne front.

Besvar