Spørgsmål

Kan andre udbyder anbefales?

Omdømme 5
Badge +1

Virker ikke til, at YouSee vil gøre noget angående skratte og digital støj i bland selv pakken(QAM)? Hvad med andre udbyder? Er lyden bedre der hos dem? Jeg nægter betale for dårlig kvalitet hos diverse udbyder. Frisk på, at skifte til anden udbyder. Hvis YouSee ikke forbedre lyden på diverse enheder.

36 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Da det vel nok er You See der ejer kablerne så er der ikke andre der kan levere TV i deres kabler, så må der ses efter en udbyder der f.eks kan levere i Fiber, eller på anden vis f.eks Boxer eller Allente.

Er der kontaktet You See angående støjproblemet.

Omdømme 5
Badge +1

Da det vel nok er You See der ejer kablerne så er der ikke andre der kan levere TV i deres kabler, så må der ses efter en udbyder der f.eks kan levere i Fiber, eller på anden vis f.eks Boxer eller Allente.

Er der kontaktet You See angående støjproblemet.

Jeg får signalerne igennem COAZ, så måske der skal skiftes til FIBER? Der er kontaktet hos YouSee. Ringer åbenbart på det forkerte tidspunkt. Hvor der er lukket på support.

Omdømme 5
Badge +1

Kan det evt. skyldes lokalt? Siden, at andre ikke har fejlmeldt.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har haft Stofa fibernet de sidste ti år, dertil kan købes tv, men det koster op mod 700 kr pr måned

I må tro jeg er skør da jeg har 1000 net fra Yousee, men det kan bare ikke før trække min PC og tv på samme tid, deefor har jeg aldrig fået opsagt det fiber, som i de 10 år kun har været nede 2 x 30 minutter, 2 nætter.

Men har du fiber i gaden Phoenix? Måske er lyden det samme…

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har haft Stofa fibernet de sidste ti år, dertil kan købes tv, men det koster op mod 700 kr pr måned

I må tro jeg er skør da jeg har 1000 net fra Yousee, men det kan bare ikke før trække min PC og tv på samme tid, deefor har jeg aldrig fået opsagt det fiber, som i de 10 år kun har været nede 2 x 30 minutter, 2 nætter.

Men har du fiber i gaden Phoenix? Måske er lyden det samme…

Kræves så bare, at jeg skifter til udbyderen: Waoo.dk

Omdømme 5
Badge +1

Måske lyden er bedre på fiber, så det jeg fornemmer er, at jeg som bruger har mulighed for at omrokere min Internetforbindelse: Fiber.? Frem for den nuværende.

Omdømme 7
Badge +7

Hvad der kan fås komme jo anpå hvad der kan leveres, de fleste steder her i byen kan der fås levering enten fra Antenneforeningen, eller fra Fiber, der er 2 Fiber udbydere, Waoo og TDC, her i Boligforeningen var det TDC der blev valgt, de var de første der tilbød det og helt uden omkostninger. Uanset hvor i byen det blev tilbudt, Boligforeninger eller private.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad der kan fås komme jo anpå hvad der kan leveres, de fleste steder her i byen kan der fås levering enten fra Antenneforeningen, eller fra Fiber, der er 2 Fiber udbydere, Waoo og TDC, her i Boligforeningen var det TDC der blev valgt, de var de første der tilbød det og helt uden omkostninger. Uanset hvor i byen det blev tilbudt, Boligforeninger eller private.

Jeg kan få leveret fiber hos Waoo på adressen. Ville det evt. få den irriterende skratte lyd til at forsvinde på diverse kanaler?

Omdømme 7
Badge +7

Så videt vides, så leverer You See ikke i Waooś net. 

Omdømme 5
Badge +1

Så videt vides, så leverer You See ikke i Waooś net. 

Netop derfor, at jeg er en frustreret bruger. Ville du selv betale for dårlig lydkvalitet på diverse kanaler?

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke TV kanaler, kun Streaming, har intet at bruge Grundpakken til, uden den kan der ikke fås hvad der ønskes, så jeg køber direkte tjenesterne selv, så der spares over Kr. 300. (Grundpakkens pris).

Omdømme 5
Badge +1

Har ikke TV kanaler, kun Streaming, har intet at bruge Grundpakken til, uden den kan der ikke fås hvad der ønskes, så jeg køber direkte tjenesterne selv, så der spares over Kr. 300. (Grundpakkens pris).

Hvorledes er der forskel på lyden. Uden, at det skratter? Hvis som bruger skifter til Streaming? Problemet er bare, at der er nogle kanaler som ikke kan undværes i mit tilfælde.

Omdømme 7
Badge +7

Når man har DR TV, TV2 Play, V Play, Discovery+, Disney+, Blockbuster og Netflix, så er man godt dækket ind, og helt uden ubrugeligt kommercielt skrammel.

Omdømme 5
Badge +1

Når man har DR TV, TV2 Play, V Play, Discovery+, Disney+, Blockbuster og Netflix, så er man godt dækket ind, og helt uden ubrugeligt kommercielt skrammel.

Jeg er tilbøjelig til at opsige bland selv pakken, så jeg som bruger slipper for skrattelyden?

Hellere streaming tjenster. Frem for kanaler bliver ved med digital støj.

Omdømme 7
Badge +7

Nu vides det jo ikke precist hvad det er for noget støj, var hos mine forældre for et par dage siden, var igennem kanalerne, de har den lille bland selv, der var intet at bemærke, på nogen af kanalerne, de har levering via Fiber.

Omdømme 5
Badge +1

Nu vides det jo ikke precist hvad det er for noget støj, var hos mine forældre for et par dage siden, var igennem kanalerne, de har den lille bland selv, der var intet at bemærke, på nogen af kanalerne, de har levering via Fiber.

Netop derfor, at jeg også skifter til Fiber.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har i over ti år haft kanaler fra Yousee, husker ikke mange tilfælde med støj på mine kanaler, hvis ikke de i enkelte tilfælde var helt i sort, jeg tror ikke du her får svar på en anden bedre udbyder…

Omdømme 7
Badge +3

Det skal siges jeg har ikke Fiber til at se TV… men til min PC brug…

Omdømme 5
Badge +1

Har besluttet mig for, at jeg opsiger mit abonnement med bland selv pakken. For derefter skifte til waoo som er og findes på adressen. Eller kan det betale sig skifte til streame tjenester? Så jeg undgår diverse skrattelyde på diverse kanaler. Virker til jeg f.eks. ser YouTube på TV’et, så er lyden god. Uden, at det skratter. Det samme er gældende for andre streame tjenester.

Omdømme 7
Badge +7

Den eneste der kan træffe en beslutning om hvad du gør/vil det er dig selv. På den måde er der ingen der har “lokket” dig noget og har haft indflydelse på beslutninger.

Omdømme 7
Badge +3

Har det været fejlmeldt til YouSee? Hvis der er støj på live-TV men ikke på streaming kan fejlen måske ligge i det filter, der findes i tilslutningsdåsen i væggen, hvor der tilsluttes dels et TV-antennekabel og dels et netværkskabel. 

Støjen kan måske også stamme fra en ekstern kilde, f.eks. en nærliggende radiosender, en vejrradar, højspændingsluftledninger, luftledninger til kørestrøm til DSB, støj gennem 230 volt strømnettet som følge af noget defekt elektrisk udstyr eller kontakt (måske også hos en nabo), fejl på YouSees eksterne coaxnet, fejl på et YouSee kabelskab. 

Går billedet også i stykker, eller er det udelukkende lyden? Hvis det kun er lyden, frikender det antennesignalet. Datamæssigt fylder lydsiden ganske lidt i forhold til video. Dvs. det er ikke statisk sandsynligt, at støj udelukkende ødelægger lyden.

At problemet også er der ved streaming…

Jeg tør ikke sige, hvad problemet skyldes, men det er ret sikkert ikke signalet i antennekablet.

Omdømme 5
Badge +1

Går billedet også i stykker, eller er det udelukkende lyden? Hvis det kun er lyden, frikender det antennesignalet. Datamæssigt fylder lydsiden ganske lidt i forhold til video. Dvs. det er ikke statisk sandsynligt, at støj udelukkende ødelægger lyden.

At problemet også er der ved streaming…

Jeg tør ikke sige, hvad problemet skyldes, men det er ret sikkert ikke signalet i antennekablet.

Det er kun lyden og ikke andet. Lyden er bedre på streame.

Omdømme 5
Badge +1

Lyden skratter mest på MTV 80’s på bland selv pakken. Hvor eter andre kanaler følger på samme lyd. Inden jeg opsiger abonnement, så kontakter jeg support. Aner stadig ikke hvorfor lyden skratter på mit LG-TV? Selvom, at det nyt. Jeg giver det en chance, så jeg stadig kan bibeholde diverse bland selv kanaler.

Omdømme 7
Badge +7

Jeg skrev jo også på et tidspunkt at du skulle kontakte support, for at kunne få set på det og få en løsning på det.

Besvar