Svar

Kan alle nu få Bland Selv med 46 points?

Omdømme 7
Badge +3

Hej, jeg var i en Yousee butik, og spurgte om jeg kunne få 46 points i Bland Selv.

Ja det kunne jeg godt, men nu er ? , hvem kan ikke få 46 points, jeg spurgte på Facebook for nogen tid siden, men ingen svarede…

icon

Bedste svar af Kevin 16 September 2022, 11:15

Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Fandt denne tekst.

I første omgang er det kun kunder, som er koblet direkte til YouSee, der kan købe adgang. Kunder der aftager tv-signal igennem en forening får adgang senere.

Den er fra tidligere på året, så om det nu gælder alle kunne jeg ikke finde noget om

Omdømme 7
Badge +3

Jeg er jo medlem af en Antenne forening, så derfor spørgsmålet.

Da jeg kom hjem havde jeg fået de 46 points, de havde bare givet mig en del bl.a. børne kanaler så de 46 points var brugt, men jeg kan godt skifte dem ud…

Omdømme 7
Badge +7

Så må det jo være sådan nu at alle kan få det.

Omdømme 2
Badge +1

Hej, jeg var i en Yousee butik, og spurgte om jeg kunne få 46 points i Bland Selv.

Ja det kunne jeg godt, men nu er ? , hvem kan ikke få 46 points, jeg spurgte på Facebook for nogen tid siden, men ingen svarede…

Som udgangspunkt så kan langt de fleste få Bland Selv 46, men der kan dog stadig være foreninger som ikke har adgang til det. 

Omdømme 7
Badge +3

Godt jeg fik 46 points i tide, ifølge info på Facebook er det ikke muligt for nye at få Bland Selv, men for gamle kunder vil det virke som før normalt, med at skifte kanaler m.m.

Godt jeg fik 46 points i tide, ifølge info på Facebook er det ikke muligt for nye at få Bland Selv, men for gamle kunder vil det virke som før normalt, med at skifte kanaler m.m.

Det er kun delvis som før. Man kan skifte kanaler som før, men man kan ikke skifte bland-selv pakke, så man er bundet til den pakke, man har lige nu. Har man behov for andet henviser YouSee til deres nye YouSee Play. Meget mere om dette i en separat tråd her på Forum.

Omdømme 7
Badge +7

Det er ikke korrekt i et opslag på FB har YS svaret.

“Bland Selv vil fortsætte ligesom nu, med at man kan skifte kanaler og streamingtjenester ud, det lukkes der ikke ned for.”

Det jeg har skrevet er korrekt. Har skrevet at der kan skiftes KANALER som hidtil. Det man IKKE kan længere er at skifte PAKKE, hvilket betyder at har man f.eks. Bland-selv 46 kan man ikke længere skifte pakken til f.eks. Bland-selv 36. Det kunne man tidligere ved selvbetjening. Ved “kanaler” forstås her alle bland-selv TV-kanalerne og streamingtjenesterne, men naturligvis ikke grundpakkekanalerne, som man ikke kan udskifte og aldrig har kunnet. Bland-selv sælges heller ikke længere til nye kunder.

At der ikke kan skiftes PAKKE har YouSee klart oplyst på forespørgsel både i en privat meddelelse og i svar på offentligt spørgsmål. Muligheden er derfor også forsvundet fra “Mit YouSee”.

Omdømme 7
Badge +3

Det er også det jeg skrev, at man kan skifte kanaler som før, men man kan ikke skifte pakke…

Syntes det da er noget de ikke lukker for at man forsat kan vælge i kanalerne...

Besvar