Spørgsmål

Kabel Tv hos YouSee

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

37 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Reklamer på YouTube er kun kortvarigt, så der kan springes over ved at trykke på fjernbetjeningen.

Omdømme 7
Badge +7

Der kan kun springes over hvis der er en enkelt og efter 5 sekunder, er der flere kan man ikke nødvendigvis. Så tryk på en knap så er de væk, det kan man ikke.

Omdømme 5
Badge +1

Der kan kun springes over hvis der er en enkelt og efter 5 sekunder, er der flere kan man ikke nødvendigvis. Så tryk på en knap så er de væk, det kan man ikke.

Jeg giver dig ret i kommentar. Alligevel, så kan jeg godt leve med det.

Omdømme 7
Badge +7

Så hvorfor skriver du så, Reklamer på YouTube er kun kortvarigt, så der kan springes over ved at trykke på fjernbetjeningen.

Omdømme 5
Badge +1

Because, at jeg vil være sikker på enigheden.

Omdømme 7
Badge +7

Kan ikke se noget gavn i at skrive noget forkert og være sikker på det, og så være enig med det modsatte.

Omdømme 5
Badge +1

Kan ikke se noget gavn i at skrive noget forkert og være sikker på det, og så være enig med det modsatte.

Det der menes er, at hellere YouTube. End. 80,er og 90.er kamal hos YouSee. Tværtimod, så er alle tilgængelige hos YouTube. Hvor der selv kan bestemmes musik.

Er træt af reklamerne på YouTube. Bruger det for lidt til at slå reklamerne fra. 

Sætter du et , punktum ind efter "com",  op i  url'en, i YouTube. For at slippe for Reklamer.  Slangefar. Blot en Forespørgsel. 

God aften,

Jeg citerer ikke noget. Tværtimod, så klikker jeg på YouTube på fladskærm.

Hvad er det du prøver at skrive- Nu du mener at du har et behov. for at skal kommenter,

Det er blevet en dårlige vane her inde i Forum, At nogen. har et behove for at kommenter alt  hvad der forgår inde .

Er der nogen stykker af herinde Desværre,  ingen nævnt ingen glemt, Man kan sku kun håbe på det bliver bedre, :wink:

God aften, 

Omdømme 5
Badge +1

Er træt af reklamerne på YouTube. Bruger det for lidt til at slå reklamerne fra. 

Sætter du et , punktum ind efter "com",  op i  url'en, i YouTube. For at slippe for Reklamer.  Slangefar. Blot en Forespørgsel. 

God aften,

Hvad er det du prøver at skrive- Nu du mener at du har et behov. for at skal kommenter,

Det er blevet en dårlige vane her inde i Forum, At nogen. har et behove for at kommenter alt  hvad der forgår inde .

Er der nogen stykker af herinde Desværre,  ingen nævnt ingen glemt, Man kan sku kun håbe på det bliver bedre, :wink:

God aften, 

Syntes ellers, at forum er godt sted at få hjælp.

God aften,

God aften, 

Syntes ellers, at forum er godt sted at få hjælp.

Ja ok jeg blev, ikke klogere, :relaxed:

God aften, BirdPhoenix. 

Omdømme 7
Badge +7

BirdPhoenix. Du er den af de faste brugere, måske af alle brugere, den der spørger mest.

Omdømme 5
Badge +1

BirdPhoenix. Du er den af de faste brugere, måske af alle brugere, den der spørger mest.

Beklager Hvis jeg har spurgt for meget. Dette har ikke været intentionen, så undskylder på forhånd.