Spørgsmål

Kabel Tv hos YouSee

Omdømme 5
Badge +1

Hvorfor have en 80,er 0g 90,er kanal på pakken? Når det kan ses gratis  på YouTube. Derfor, at jeg har fravalgt det, så jeg er herre i eget musik univers. 🙂 Hermed tænkes på søgning.

37 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad kan man svare på sådan et indlæg, man kan da svare at det jo er muligt at vælge selv hvad man vil se, så ingen tvinger nogen til bestemte kanaler, det er frit at vælge mellem 0 til hvor mange der nu er.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad kan man svare på sådan et indlæg, man kan da svare at det jo er muligt at vælge selv hvad man vil se, så ingen tvinger nogen til bestemte kanaler, det er frit at vælge mellem 0 til hvor mange der nu er.

Derfor, at jeg er ekstra glad for diverse 2 point. 😀, som er valgt 🙂

Omdømme 7
Badge +7

Er nu mest glad for at der haves 0 kanaler, og streaming i stedet for.

Omdømme 5
Badge +1

Er nu mest glad for at der haves 0 kanaler, og streaming i stedet for.

Er mest glad for, at der haves 10 point på tilvalgte kanaler, så der kan optages på YS-4000 boksen. Der kan åbenbart ikke optages. Hvis det er streaming eller app?

Omdømme 7
Badge +7

Er træt af reklamerne på YouTube. Bruger det for lidt til at slå reklamerne fra. 

Omdømme 7
Badge +7

Streaming kan naturligvis ikke optages, hvorfor skulle man da kunne gøre det, det er der jo ikke grund til.

Omdømme 7
Badge +7

Er træt af reklamerne på YouTube. Bruger det for lidt til at slå reklamerne fra. 

Ja, der er godt nok mange af dem på den tjeneste, og på de fleste TV kanaler. Det er også derfor at jeg har Streaming, så slipper man for det.

Det koster jo også kassen på YT at slippe for de ubrugelige oplysninger.

Omdømme 5
Badge +1

Har også oplevet, at på LG-Tv, så fortsætter reklamer. Selvom, at det er slået fra.

Omdømme 7
Badge +7

Man kan da kun slippe for dem ved at betale sig fra det.

Omdømme 5
Badge +1

Streaming kan naturligvis ikke optages, hvorfor skulle man da kunne gøre det, det er der jo ikke grund til.

Fordi, at jeg optager på Travel Channel, som er spændende og vigtig. Hermed tænkes på Paranormal A.

Omdømme 7
Badge +7

Der er også indhold fra den kanal på Streaming.

Omdømme 7
Badge +7

Streaming bliver optaget. Det er hvor pirat film og serier henter deres indhold fra. De laver "reverse engineering" på deres app og kan uhæmmet optage fra Netflix, HBO, Amazon, Apple osv.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er det så en streamingtjeneste, som har denne kanal?

Omdømme 7
Badge +7

Dem der vil gøre ulovligheder vil da sikkert finde en måde, men det var ikke det jeg talte om.

Omdømme 5
Badge +1

Hvad er det så for en streamingtjeneste, som har denne kanal?

Omdømme 7
Badge +7

Travel. Det er en Discovery kanal.

Omdømme 5
Badge +1

Travel. Det er en Discovery kanal.

Det er jo stadig Discovery + . Alligevel kan der ikke optages, så derfor kanaler.

Omdømme 7
Badge +7

Hvis du fortsat vil betale til TV kanaler, der opfører sig som de gør, så skal jeg da ikke stoppe dig.

Omdømme 5
Badge +1

Hvis du fortsat vil betale til TV kanaler, der opfører sig som de gør, så skal jeg da ikke stoppe dig.

Jeg vil betale for hvad der kan optages. Ikke andet. Hvordan opfører de sig?

Omdømme 7
Badge +7

Deres største fornøjelse er jo at afbryde alt hvad der sendes flere gange i timen, det er en svinsk opførsel, der så ganske afgjort ikke ønskes at betale for. Desværre er det normen på flertallet af hvad der udbydes af kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Deres største fornøjelse er jo at afbryde alt hvad der sendes flere gange i timen, det er en svinsk opførsel, der så ganske afgjort ikke ønskes at betale for. Desværre er det normen på flertallet af hvad der udbydes af kanaler.

Dette har jeg ikke oplevet, så derfor pakkeløsning. Diverse 10 point er givet godt ud. I mit tilfælde. 🙂

Omdømme 7
Badge +7

Der er svensk 4, alle NENT kanalerne, og dem er der en del af, også i grundpakken, NGC, og en del andre lever sgu da kun af den grund. Det er til at brække sig over.

Så kom ikke og sige at det har du aldrig set, det kan kun undgås hvis de klanaler aldrig ses.

Omdømme 6
Badge +5

Sætter du et , punktum ind efter "com",  op i  url'en, i YouTube. For at slippe for Reklamer.  Slangefar. Blot en Forespørgsel. 

God aften,

Omdømme 5
Badge +1

Sætter du et , punktum ind efter "com",  op i  url'en, i YouTube. For at slippe for Reklamer.  Slangefar. Blot en Forespørgsel. 

God aften,

Jeg citerer ikke noget. Tværtimod, så klikker jeg på YouTube på fladskærm.

Omdømme 7
Badge +7

Der er der masser af på YT, man kan betale sig fra det, men ellers er der.

Besvar