Har store problem med vores nye Yousee TV-boks.
Har netop modtaget boks sammen med abonnement på Yousee Play, men får konstant en fejl om at der ikke er antenneforbindelse (hvilket er korrekt da den udelukkende skal bruges med Play).
boksen er forbundet med Ethernet kabel direkte til Yousee Router og det er også muligt at streame arkiv så der er fin net adgang , men der er ingen live kanaler tilgængelig.
Har ligget ind på Yousee Play app’en samt direkte på nettet og kan fint få adgang til alle vores kanaler herfra. Det gælder både via app’en på tablet samt smart TV.
Min konklusion er at boksen af en eller anden årsag ikke registrerer at der skal logges på Yousee Play og søger derfor i stedet konstant efter kanaler via antenne (som ikke er tilgængelig). Har 2 bokse og det er samme problem på begge.
Nogen der har en ide om hvad jeg skal gøre. Har forsøgt at nulstille begge bokse til fabriksindstillinger flere gange uden held .
håber på hjælp…
Bedste svar af Radiomanden
Se original