Spørgsmål

ingen direkte TV via TV-boks

Har fået ny tv-boks. Den er opdateret med nyeste software. Kan se mine kanaler i oversigten, men kan ikke se direkte tv, kun streamet tv fra starten af udsendelserne.

Må have hjælp til at trykke på de rigtige knapper på den medfølgende fjernbetjening.

Har kontaktet support 2 gange, har skiftet tv-boksen. Ingen bedring. 

Ser kanalen nederst på skærmen, ingen virkning når jeg “bladrer” til Live TV, kun en tidslinje, der viser hvor lang udsendelsen er kommet.

Denne tråd kan ikke kommenteres

4 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvilken platform haves.? Coax, Fiber eller DSL. Samt Hvilken TV boks.

Det kan godt skyldes et dårligt signal i antennekablet. Hvad fortæller boksen om signalkvaliteten? Jeg har ikke selv boksen, så jeg kender ikke det præcise menupunkt, du skal trykke på.

Hvis du sætter kablet i fjernsynet og laver en kanalsøgning her, kan du så se kanalerne? Fjernsynet og boksen tuner ind på forskellige signaler i kablet, så der kan godt være en forskel i signalkvaliteten.

Jeg har nøjagtig samme problem. Nu kan jeg så vente en uge på, at blive ringet op af en teknikker. Har gjort alt - genstartet tv-boks, genindstillet til fabriksindstillinger, kun brugt de medfølgende kabler som anbefalet. 

Boksen er en Humax 5000 med kablet kablet forbindelse til helt ny router på en forbindelse via telefon/netværkstik (ingen fiber). 

Omdømme 7
Badge +7

Hej @FrodeLouw 

Fik du løst problemet? 😊

Jeg håber du kunne bruge svarene i tråden her ellers er du velkommen til at vende tilbage. 

God dag.