Spørgsmål

Ingen billeder med BBC News

Hej.

Ingen billeder af BBC News på Humas boks??

Hvad skal jeg gøre at løse det problem?

Hilsen Per Nielsen.

Denne tråd kan ikke kommenteres

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +10

Det er ikke givet at man som bruger kan gøre noget ved det, er der prøvet en genstart af boksen, så den kan genindlæse kanalerne.?

Mangler kanalen også når det er direkte på TVet.?

Omdømme 2
Badge +4

Hej Per

Du kan altid, som Radiomanden skriver, prøve at genstarte boksen. 

Som udgangspunkt plejer der at komme en fejlbesked - enten i toppen eller i bunden af skærmen. Får du ikke det? 

Har du været alle dine kanaler igennem for at se om der er stort skærm på andre? 

Du kan også teste om kanalen virker i YouSee Play appen, hvis du har den installeret på enten en telefon eller en tablet. 

Omdømme 7
Badge +10

At der ikke er problemer på f.eks App er ikke ensbetydende med at der ikke er det på Humax/TV, det er oplevet.

Omdømme 7
Badge +10

Er det BBC World news der ikke kan ses? Vi har vist ikke adgang til BBC News, hvis en kanal hedder sådan…

Omdømme 7
Badge +10

YS har BBC World. https://www.bbc.co.uk/programmes/b0070x4c   

Omdømme 7
Badge +10

Virker på appen, som hos mig virker OK på mit Samsung TV som skrevet, virker også på boksen, da jeg ikke kan genskabe ret mange at de problemer andre her kan have, hvis det ikke er en general fejl.

Omdømme 7
Badge +10

Vi fik ikke spurgt til igår hvilken Boks der haves?

Men det kan løses ved at se det på Yousee Play appen, der før hed Yousee TV & Film appen.

Omdømme 7
Badge +9

Hej @ForumBruger811 Per 

Fik du løst problemet eller driller det stadig? 😊

Hej Kasper.

Desværre er det ikke blevet løst det problem med BBC News billeder.

Hilsen Per Nielsen.

Omdømme 7
Badge +10

Men hvilken boks haves? Vi har ingen kanal der hedder kun BBC News, så hvordan er den tilkøbt?

Omdømme 7
Badge +10

Der kan kun være tale om BBC World, som jo er den internationale Nyheds kanal fra BBC, jfr den tekst jeg lagde op, hvor alle deres nyheder laves af deres nyhedsafdeling BBC News.