Spørgsmål

Ingen angivelse af antal af ubrugte point

Cirklen i bland selv viser kun at man ikke har udnyttet alle sine point, hvor ser jeg hvor mange jeg har til rådighed, så jeg bedre kan planlægge mine kanalvalg?

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Jeg forstår ikke, der plejer at stå hvor mange points man har brugt...

Omdømme 7
Badge +7

Jammen det er jo ganske enkelt der er enten 10, 20 eller 36 point, så kan det ses i bland selv om man har brugt dem alle.

Ja men antallet af point er skiftet jævnligt så jeg ville være sikker på hvor mange point jeg har til rådighed - men set er altså 36?

Omdømme 6
Badge +5

Ja men antallet af point er skiftet jævnligt så jeg ville være sikker på hvor mange point jeg har til rådighed - men set er altså 36?

Hej under Mit youSee, og under Tv kan du se hvilken Bland Selv du har.:relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Det må da vides hvilken bland selv pakke der haves, så er det som skrevet nemt at se om man har brugt sine points eller om der er et eller flere der kan bruges.

Omdømme 6
Badge +5

Ja skulle man mene har man point, i overskud som ikke er brugt popper da. en stor sort Boks frem. Du har point til gode, / Plus den  runde Cirklen. Stå hvor mange der er brug og tilbage.  Men er der noget galt er det, jo muligt at ringe til Teknisk Support,

Omdømme 7
Badge +7

Når man er inde på https://tv.yousee.dk/indstillinger/bland-selv så kan man jo se hvor mange points der er brugt og hvor mange der e.v.t. måtte være at have til gode.

Besvar