Svar

Hvornår kan vi afspille fra film arkiv igen...?

Omdømme 5
Badge +1
  • Veteran
  • 289 kommentarer

Hele december har jeg haft problemer med min ys-4000 boks. Pt. får jeg en besked om, at Yousee har problemer med deres arkiv, hvis jeg prøver at afspille en film hos Yousee. Ligeledes kan jeg ikke optage når jeg står i YS-4000 Yousee-guiden (klikker på record knappen). Men hvis jeg går ind på selve udsendelsen, eller klikker på tidligere optagelser i en serie, og så tilføjer et ekstra afsnit, så kan jeg giodt optage udsendelsen. Der er noget der ikke funker.

Jeg syntes ikke, at kunne finde nogen udmelding her på forummet omkring fejlen, og hvornår Yousee regner med at have rettet problemet?!

Ud over ovenstående problem, så er min ys-4000 boks også blevet langsommere  til at connecte til min net forbindelse, samt til at starte afspilninger. De hele startede i december måned, med en masse net problemer, som jeg eller ikke har haft før. Det passer meget godt med de tiltag/ændringer Yousee har/er ved at foretage.

Jeg savner noget kommunikation fra Yousee, således at jeg ikke skal læse omkring problemerne på Recordere.dk. 

icon

Bedste svar af Kasper 6 januar 2021, 14:33

Hej @moef 

Vi har haft nogle problemer med streamingplatformen henover nytåret, hvilket vi naturligvis beklager mange gange.

YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor du ikke kan forvente udmelding/svar fra YouSee, så i tilfælde som disse, skal du finde udmeldinger andre steder, som f.eks. på www.yousee.dk/driftinfo

Jeg håber alt er normalt ved dig igen:relaxed:

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +1

Jeg tjekkede driftinfo, og fandt ud af at ingen adgange til film-universet og problemer med optagelse, skulle  være afsluttet d. 4/1. Man må væbne sig med tålmodighed.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg fandt så selv ud af, at film arkivet virker igen, da min søster godt kunne bruge arkivet. Dog var jeg nød til at genstarte min ys-4000, før fejlbeskeden om, at Yousee arbejder på af fikse fejlen forsvandt.

Måske der er flere end mig, som sidder i samme situationer, at de ikke kan bruge film arkivet pga. fejlbeskeden. Og at en sluk/tænd af selve boksen løser problemet.

Yousee skulle måske initierer en opdatering på boksen, eller skrive ud om en løsning.

Omdømme 5
Badge +1

Det er vel og mærket “sluk / tænd”, på boksens afbryder knap, bag på boksen!

Omdømme 5
Badge +1

Troede faktisk, at Yousee havde løst film arkiv problemet, men not :-(

Det virkede i går, efter min boks havde været slukket på on/off kontakten. Men ikke i dag, hvor boksen mister forbindelesen til netværket ret hurtigt, og derefter er der problemer.. øv.

Jeg håber  at Yousee’s teknikere også løser problemet med, at boksen altid ca. 5-10 efter den er blevet tændt, mister netforbindelsen. Tidligere har den selv kunne re-connete igen automatisk. Men nu skal jeg slukke / tænde for den, før den connecter til nettet igen. Og det problem har stået på rigtig lang tid.

Har dobbelt tjekket med min tablet, som ikke har problemer med min wifi, ej heller min telefon. Og boksen havde tidligere heller ikke problemer. Så jeg er overbevist om, at det er boksen som laver det her net-afbrydelse efter ca. de 5-10 minutter, efter den er bleet tændt.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @moef 

Vi har haft nogle problemer med streamingplatformen henover nytåret, hvilket vi naturligvis beklager mange gange.

YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor du ikke kan forvente udmelding/svar fra YouSee, så i tilfælde som disse, skal du finde udmeldinger andre steder, som f.eks. på www.yousee.dk/driftinfo

Jeg håber alt er normalt ved dig igen:relaxed:

Omdømme 5
Badge +1

Hejsa,

Tak for svaret. Det ser ud til at virke igen. I morgen var det ok, og det er det stadig.

Boksen har ikke selv kunne connecte til WiFI netværket her til aften. Men jeg loggede ind igen

på min router, så ser det ud til at kører igen.

Hmm.. hvis boksen bliver ved med at “glemme” netværket / ikke kan connecte, så prøver jeg at nulstille boksen.

Besvar