Spørgsmål

Hvornår kan man se Paramount+ Movies og Paramount+ Series?

Iflg. mail fra jer skulle jeg per 01.01.22 miste de 4 C-More kanaler i min fuldpakke, men derimod får to nye kanaler, nemlig  Paramount+ Movies og Paramount+ Series. I har da også fint fået lukket de 4 C-More kanaler lige til midnat, men sjovt nok så kan jeg stadig ikke se de 2 nye kanaler jeg skulle få i stedet (Paramount+ Movies og Paramount+ Series). Jeg har i dag flere gange forsøgt at indlæse alle kanaler på mit TV igen, men de kommer ikke frem og ja, jeg har brugt jeres manual for hvordan jeg skal indlæse kanalerne. Så lige nu betaler jeg en højere pris for en hel del færre kanaler end tidligere. I burde jo ikke lukke for de gamle kanaler, før I er 100% sikre på at man kan se de nye i stedet. Det bliver desværre kun ringere og ringere ved jer og overvejer stærk om det stadig er det hele værd at være kunde ved jer.

Denne tråd kan ikke kommenteres

54 Kommentarer

:relaxed: Her på Web Og Appen her er TV2 News På PN er stædig så stå blot PN er lukket. på  eventkanalen er TV3 Puls, og den viker godt nok. Men jeg har så den, gammel TV2 News stædig og den virker. 

Kommer nok styr på det på et tidspunkt. 

Men de er dog flytte ned i Grundpakken, 

God Aften,

Jeg kan også se News og Puls nu på TVet plads 8 og 10 og News på appen, fandt ikke Puls inden appen gik ned 😮 På TVet kan jeg se kanalerne i Grundpakken kun.

TV3 Plus er på eventkanalen i app  Jorn-Hansen. 

Ser inde på FB side youSee, er flere som slås med TV2 News. 

Ser ikke lige Support, aner ikke om de gået hjem og har givet op. 

Omdømme 7
Badge +3

Laver man en ny søgning på TVet finder man News og Puls, hvorfor prøve med Boks og app når de kan ses direkte på TVet?

Laver man en ny søgning på TVet finder man News og Puls, hvorfor prøve med Boks og app når de kan ses direkte på TVet?

Fordi jeg bruger Boksen :relaxed: Kører ikke uden om boksen, altså fra antennestik og op i TV.et.

Men skuller gerne virke på alle platforme. Men det kommer givet efterhånden. Er også kun den nye TV2 News jeg ikke kan se der stå stædig PN, ser på Deres FB Flere oplever samme. jeg er så jo heldig jeg kan se, den gammel TV2 News, hvis man kan kalde den det.