Spørgsmål

Hvornår kan man se Paramount+ Movies og Paramount+ Series?

Vis første besked
Denne tråd kan ikke kommenteres

54 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Der er godt nok rigtig mange der brokker sig når man ser på deres FB side, noget af det nærmer sig det hysteriske.

Der er godt nok rigtig mange der brokker sig når man ser på deres FB side, noget af det nærmer sig det hysteriske.

Ja her har du ret,  

Omdømme 7
Badge +7

Godt at det er fortid, der spares en del penge ved kun at have streaming.

Jeg er nu heller ikke imponeret over informationsniveauet. Yousee plejer at oplyse en kanalomlægningsdato på driftsinfo, men denne gang har der intet været.

Man kan naturligvis prøve at søge info ad andre veje (google/facebook) og håbe, at man finder noget… men det her er info, som Yousee bør stille med.

Jeg er nu heller ikke imponeret over informationsniveauet. Yousee plejer at oplyse en kanalomlægningsdato på driftsinfo, men denne gang har der intet været.

Man kan naturligvis prøve at søge info ad andre veje (google/facebook) og håbe, at man finder noget… men det her er info, som Yousee bør stille med.

Helt enig Forummanden. Ses tydeligt på deres FB side. en del er forvirret.

Nu virker det også lidt som Support ikke rigtigt har været til stede i nogen dage.

De som er der kan faktisk ikke når at svare. 

Der er jo altid en masse der brokker sig når der en gang om året laves om i sammensætningen, det kommer da ikke som en overraskelse hvorfor hyles der så meget om det, jo det gøres fordi man ikke gider/eller evner at orientere sig om hvad der vil ske. Der oplyses jo om det.

Jeg skal da gerne gentage…
Problemet er at de ikke har oplyst om hvornår de nye kanaler kommer, når de som lovet ikke kom 1/1.
Jeg har ingen problemer med at de ændrer kananlsammensætningen, men den melding jeg har fået fra YouSee (e-mail) er bl.a.:
Den 1. januar 2022 stiger prisen på din tv-pakke, og samtidig ændrer vi indholdet i din tv-pakke.
Sådan ændrer vi din tv-pakke ved årsskiftet: Du får to nye kanaler: Paramount+ Movies og Paramount+ Series.
De kunne have undgået en masse brok fra folk som forgæves har søgt efter kanalerne ved enten at holde hvad de lovede, eller melde ud hvornår kanalerne kommer.

Omdømme 7
Badge +7

Hvorfor så pokkers utålmodig, man må da vente til det er færdigt, der er altid brok hver eneste Januar som om det var livet der er på spil. Nu, nu, nej ikke i morgen det skal være lige nu. Man kan jo ikke undvære hvad man ikke har haft.

Omdømme 7
Badge +3

De sagde igår at de nye kanaler skulle virke i morgen engang. senest.

Omdømme 7
Badge +7

Det er også det jeg har læst mig til.

Omdømme 7
Badge +7

Det er lige bekræftet at de er på plads i morgen på plads 38 og 39.

Omdømme 5
Badge +1

Så kan der vist ikke koges mere yousee-suppe terning på det, end at sætte vores lid til det.

Vi får at se i morgen, om der kan koges lidt mere. Foreningerne har fået oplyst, at boksen og webtv bliver kanalomlagt mellem d. 4. og 7. Det bliver spændende. :slight_smile:

Vi får at se i morgen, om der kan koges lidt mere. Foreningerne har fået oplyst, at boksen og webtv bliver kanalomlagt mellem d. 4. og 7. Det bliver spændende. :slight_smile:

:relaxed: Ja der kan give når at blive, lavet om engang eller 3 før noget er sikkert.  

Omdømme 7
Badge +7

Via foreninger kan det være anderledes, på deres eget net er det som oplyst i morgen.

Forskellen ligger i, at foreningerne ofte får en masse flere oplysninger (tidligere) end alle andre. De skriver også, at kanalomlæningen er klar på alm. fjernsyn tirsdag (nok denne ene info, de videregiver på facebook).

Denne er lige poppet op i min driftsinfo:

Servicemeddelelse
TV2 News og TV3 Puls er kommet i grundpakken. Kanalerne kan midlertidigt findes på henholdsvis Paramounts og Event-kanalens kanalplacering, indtil de får en fast placering senest den 07-01-2022

Programguiden bliver også opdateret med de nye kanalplaceringer senest den 07-01-2022

Hvis du har tilvalgt TV2 News eller TV3 Puls som blandselv-kanal, kan du med fordel fravælge dem, og tilvælge andre kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Forskellen ligger i, at foreningerne ofte får en masse flere oplysninger (tidligere) end alle andre. De skriver også, at kanalomlæningen er klar på alm. fjernsyn tirsdag (nok denne ene info, de videregiver på facebook).

Servicemeddelelse
TV2 News og TV3 Puls er kommet i grundpakken. Kanalerne kan midlertidigt findes på henholdsvis Paramounts og Event-kanalens kanalplacering, indtil de får en fast placering senest den 07-01-2022

Programguiden bliver også opdateret med de nye kanalplaceringer senest den 07-01-2022

Hvis du har tilvalgt TV2 News eller TV3 Puls som blandselv-kanal, kan du med fordel fravælge dem, og tilvælge andre kanaler.

De kanaler som beskrevet, bliver fravalgt af sig selv. Da de overgår automatisk til Grundpakken.

Servicemeddelelse

Ja der kommer alt, for mange forskellige udmeldninger. :relaxed:

Og jeg fanget slet ikke den med fravælge TV2 News, Den er ikke tilgængelige i Bland Selv. Og ikke synlig i Grunpakken.  Vel og Mærke er TV2 News også flytte engang før. Fra Bland Selv husker tydeligt jeg kunne fravalge den. 

Jeg fik låst TV3 Puls op sendt i går- Så alt i alt har jeg et Ponits at bruge også ok. Men det har ind til videre være noget rod. Så fra en skala fra 1-12 for gemmentænkthed. Må det blive et 5 Tal. Nej jeg er klar over det er, en stor maskine. der sættes i gang. Men det kunne godt, have være gjort mere smidigt.

God aften,

I min fulde pakke forsvandt TV2 News og TV3 puls… ??

Omdømme 7
Badge +7

De er i Grundpakken.

I min fulde pakke forsvandt TV2 News og TV3 puls… ??

Nattens kanalomlægning har flyttet dem. Har du tjekket om de ligger et helt andet sted i din kanalliste? Hvis alt andet fejler, så virker det med en ny kanalsøgning. :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Hvis det er på et TV, så er det muligt at der skal søges, på Humax boksen sker det automatisk ved en genstart.

:relaxed: På Web Platform Virker ingen af dem,   

Hverken  TV2 News, og TV3 puls .

Under Mine Kanaler, 

Omdømme 7
Badge +7

Her virker begge kanaler fint med tv.yousee.dk efter de er kommet i grundpakken. 

Omdømme 7
Badge +3

Jeg kan også se News og Puls nu på TVet plads 8 og 10 og News på appen, fandt ikke Puls inden appen gik ned :o På TVet kan jeg se kanalerne i Grundpakken kun.

Omdømme 7
Badge +7

Begge kanaler virker også fint med app TV & film med Android med grundpakken.