Svar

Hvorfor lige denne kanal?

Omdømme 5
Badge +1

TRAVEL CHANNEL, som er min favorit kanal. Kan der stadig ikke kan optages på YS-4000 boksen. Fejl ved optagelser forventet afsluttet: 06-06 2022 klokken .17.00. Andre kanaler kan der optages på, så ventetiden er lang, så der igen kan optages programmer på TRAVEL Channel? 

icon

Bedste svar af Kasper 18 May 2022, 13:03

Se original

23 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hvad vil du egentlig med den oplysning.? Der kan jo kun gøres en ting, og det er at vente på at fejlen bliver rettet.

Andre der har den kanal har fået samme meddelese

Omdømme 5
Badge +1

Hvad vil du egentlig med den oplysning.? Der kan jo kun gøres en ting, og det er at vente på at fejlen bliver rettet.

Andre der har den kanal har fået samme meddelese

Hvad jeg vil med oplysning er, at der kan optages på forskellige tidspunkter,. hvorefter er taget til efterretning.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @BirdPhoenix 

Der er desværre ikke længere optage-rettigeder på kanalen, så der er ikke tale om en fejl her. 

Om det bliver muligt senere hen af vejen, det vil jeg ikke afvise, men for nuværende, så er ovenstående årsagen. 

God dag. ​​​​​​​

Rettighedstyranniet længe leve!

Omdømme 7
Badge +7

Man kan ikke klandre TV kanalerne for at beskytte deres rettigheder. Det er deres ret at ligge et No Copy signal på.

Det ændrer da ikke på noget. Rettighedstyranniet lever stadig.

Har du ikke selv brokket dig over CI+ i flere år? Det åbner samme mulighed for at blokere for optagelser.

Omdømme 7
Badge +7

Der er jo en grund til at det gøres, hvis igen begik ulovligheder, så var der ingen grund til det.

Du er vist på vildspor. Signalet er i forvejen beskyttet. Det her handler om, at man ikke må optage.

Hvis de nu havde sat optagespærring på en af dine kanaler, så havde du kastet om dig med bogstaver. 😀

Omdømme 7
Badge +7

Har ikke TV pakker, kun streaming, vil ikke længere betale for grådige kommercielle kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Hej Kasper

Den havde jeg ikke lige set komme, så er der forhandlinger om rettighederne til at genoptage optagelser på kanalen? Bortset fra det, så takker jeg for svaret, så alle gisninger bliver manet til jorden. Derfor: Bedste svar.

Omdømme 7
Badge +7

Kan ikke forestille mig at You See har noget at bestemme, lige som de heller ikke har noget at bestemme med hensyn til den beslutning NENT har taget angående hvor mange streams der må være på deres kanaler.

Omdømme 5
Badge +1

Kan ikke forestille mig at You See har noget at bestemme, lige som de heller ikke har noget at bestemme med hensyn til den beslutning NENT har taget angående hvor mange streams der må være på deres kanaler.

Spørgsmålet er så, om YouSee har kontaktet producenten af kanalen, som har rettighederne? Og hvad begrundelsen skulle være for ikke at kunne optage længere. 

Omdømme 7
Badge +7

Der må være sandsynligt at det er grundet beskyttelse af rettigheder på deres udsendelser.

Omdømme 5
Badge +1

Der må være sandsynligt at det er grundet beskyttelse af rettigheder på deres udsendelser.

Hvis dette er tilfældet, så kan man kun håbe på som Kasper også skrev, at det kan ikke udelukkes på et senere tidspunkt, at der igen kan optages på kanalen. Beskyttelse af rettigheder respektere jeg, så må væbne mig med tålmodighed. 

Omdømme 5
Badge +1

Hvem melder ud, når der igen kan optages på Travel Channel? Meningen med optagelser var, at det om aften og sen nat, så der må være mange frustrerede brugere som afventer samme svar. Uanset om kanalen er AMERIKANSK!  Forstår bare ikke hvorfor, at YouSee ikke  havde informeret om dette på drifts information? Foregik overnight. Hvis dette er begyndelsen på flere kanaler der ikke kan optages på, så er jeg færdig med flow-Tv, så hellere streamings tjenester.

Ejerskabet har måske noget at sige. Kanalen ejes af Discovery (nu smeltet sammen med WarnerMedia). Forholdet til Yousee er jo lidt køligt, og Discovery har deres egen streamingplatform, hvor de sikkert gerne vil have Yousees kunder over på. Det kunne være en årsag til hvorfor.

Omdømme 5
Badge +1

Altid brugere, som tages som gidsler i magtspillet. Mellem diverse giganter på markedet.

Ja. Visse ting har jeg svært ved at acceptere. Det, at nogen kan få lov til at bestemme, om man må optage på en given kanal, som man betaler for, er en af de ting.

Omdømme 5
Badge +1

Er enig. Føler, at jeg som brugere på kanalen bliver straffet. Selvom, at jeg betaler for kanalen. Giver ingen mening, at jeg som brugere på kanalen skal straffes.. Er rettighederne ikke beskyttet angående kanalen? Som jeg betaler for?

Omdømme 7
Badge +3

Travel Channel ejes af Discovery, og kanalen er med i tjenesten Discovery+, som YouSee ikke har rettigheder til. Man kan undre sig over at Travel Channel i det hele taget er med hos YouSee, det må skyldes noget kontraktmæssigt fra før Discovery fik ejerskabet for kanalen. Det vil ikke undre hvis kanalen udgår af YouSees kanaludbud, medmindre YouSee og discovery Networks opnår enighed.

Omdømme 5
Badge +1

Travel Channel ejes af Discovery, og kanalen er med i tjenesten Discovery+, som YouSee ikke har rettigheder til. Man kan undre sig over at Travel Channel i det hele taget er med hos YouSee, det må skyldes noget kontraktmæssigt fra før Discovery fik ejerskabet for kanalen. Det vil ikke undre hvis kanalen udgår af YouSees kanaludbud, medmindre YouSee og discovery Networks opnår enighed.

Det har godt nok lange udsigter 😉

Kære yousee man ligger som redt” så snart må man se sig om efter anden udbyder,i er bleven for store og kommichelle og komplicatede” for tekniske” grenen er knækket.Og jeres kungfu” virker ikke længere.🤐 Nånej det for teknisk ordsprog.Jeg tænder og slukker lige igen og går i boks.

Omdømme 5
Badge +1

Kære yousee man ligger som redt” så snart må man se sig om efter anden udbyder,i er bleven for store og kommichelle og komplicatede” for tekniske” grenen er knækket.Og jeres kungfu” virker ikke længere.🤐 Nånej det for teknisk ordsprog.Jeg tænder og slukker lige igen og går i boks.

Spørgsmålet er så bare, om YouSee har kontakt til udbyder, som ejer kanalen? Hvorfor må dem som betaler for kanalen lovligt. Ikke kan eller få tilladelse til at optage?

Besvar