Svar

Hvorfor låser Humax boksen mine optagelser

Badge

Hej YouSee Forum

Hjælp! For nogle få måneder siden skiftede jeg Humax boks fra den gamle med harddisk til den nye med optagelser i skyen. Jeg har 2 problemer med boksen:

(1) når jeg vil se lidt ældre optagelser, får jeg flere gange den besked, at optagelsen ikke kan vises, og at jeg skal genstarte boksen. Det hjælper bare ikke, resultatet er det samme negative. Jeg har selv en fornemmelse af, at når optagelsen ikke længere kan søges i arkivet, så mister jeg også muligheden for at få forbindelsen til den fra “min” del af skyen. Optagelsen står til at skulle vises til en dato i 2022, så den er ikke udløbet.

(2) ved andre optagelser kører hjulet rundt og rundt, og boksen ender så med at slå over på et tv-program. Når jeg i stedet vælger at se programmet fra arkivet, vises det upåklageligt. Det mærkelige er, at dette problem hyppigst forekommer om aftenen, hvis jeg ser et optaget program om eftermiddagen, er der sjældent problemer.

Boksen har en kablet forbindelse til routeren.

Er der et geni derude, der kan knække den nød?

Med venlig hilsen

Joan48B

icon

Bedste svar af Kasper 2 July 2021, 14:47

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej Joan 

Jeg kan se, at du mangler svar her, så jeg byder lige ind:relaxed:

Hvis det ikke hjælper at genstarte router og tv-boks, så vil jeg anbefale at kontakte vores tekniske support på tlf. 70704040, så vi kan prøve at få fulgt op på, hvorfor dine optagelser ikke virker og evt. få det fejlmeldt. 

Teknisk support har åbent i følgende åbningstider:
Hverdage: 8 - 18.
Weekend og helligdage: 9 - 18

God weekend.

Badge

Hej Kasper 

Tak for svaret, jeg kontakter teknisk support.

Også god weekend til dig.

Med venlig hilsen

Joan48B

Besvar