Hej YouSee Forum
Hjælp! For nogle få måneder siden skiftede jeg Humax boks fra den gamle med harddisk til den nye med optagelser i skyen. Jeg har 2 problemer med boksen:
(1) når jeg vil se lidt ældre optagelser, får jeg flere gange den besked, at optagelsen ikke kan vises, og at jeg skal genstarte boksen. Det hjælper bare ikke, resultatet er det samme negative. Jeg har selv en fornemmelse af, at når optagelsen ikke længere kan søges i arkivet, så mister jeg også muligheden for at få forbindelsen til den fra “min” del af skyen. Optagelsen står til at skulle vises til en dato i 2022, så den er ikke udløbet.
(2) ved andre optagelser kører hjulet rundt og rundt, og boksen ender så med at slå over på et tv-program. Når jeg i stedet vælger at se programmet fra arkivet, vises det upåklageligt. Det mærkelige er, at dette problem hyppigst forekommer om aftenen, hvis jeg ser et optaget program om eftermiddagen, er der sjældent problemer.
Boksen har en kablet forbindelse til routeren.
Er der et geni derude, der kan knække den nød?
Med venlig hilsen
Joan48B
Bedste svar af Kasper
Se original