Spørgsmål

Hvorfor kan man ikke logge alle brugere af sin Yousee Tv/film app ?


Jeg syntes det er underligt, at der ikke er et sted på min yousee tv og film app, hvor jeg kan se hvem der er logget på og evt logge andre brugere af.

Det er fordi jeg har solgt mit gamle tv, men jeg havde ikke fået logget af på den gamle yousee tv og film app på det tv.

Jeg har så fået af vide, af køberen at han kan sidde og se tv og film på det, og derfor vil jeg godt ha logget ham af.

 

Med venlig hilsen

Mr.ic


5 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +1

Mon ikke et password skift løser dit problem? 

Jeg har skiftet password, men det har ingen effekt på brugere, som er logget ind i forvejen.

Men en meget nærliggende tanke, at det skulle hjælpe

Jeg har skiftet password, men det har ingen effekt på brugere, som er logget ind i forvejen.

Men en meget nærliggende tanke, at det skulle hjælpe

:slight_smile: Aner ikke hvordan log in virker på Appen på TV.

Men på youSee TV og Film app mobil kan. det forkomme hvis det driller hos youSee osv kan man blive nød til at skulle. log in på ny med brugernavn og adgangskode.

Og det vil jo så ikke længere, være muligt hvis du har skifte ny adgangskode. 

Også Selv om der, er sat til at huske begge dele. 

Skulle man da mene. 

 

God aften- 

 

jeg forstår heller ikke hvorfor man ikke som ejer har bedre kontrol over hvem der er logget på - det hjælper ikke noget at skifte sit password selvom det var den oplagte ting at gøre.

Omdømme 5
Badge +8

Hej @jacobmadsen 

Det er desværre ikke en funktion vi har på nuværende tidspunkt. 

Er det fordi du får at vide at der der er flere afspilninger i gang, på et tidspunkt hvor du ved med sikkerhed at det kun er dig der bruger appen eller hvordan? Det behøver nemlig ikke at være fordi at andre bruger den - det kan simpelthen være en systemmæssig fejl, afhængigt af på hvilke kanaler du oplever det, samt på hvilken enhed. 

Besvar