Svar

hvorfor har jeg ikke modtaget info om kanalopdatering den 23/2-21

Har det noget at gøre med Nyhedsmail eller er det en anden slags info ?

icon

Bedste svar af Radiomanden 18 februar 2021, 20:17

Jeg fik en mail for et par dage siden. Jeg er ikke tilmeldt deres nyhedsservice. Jeg tør ikke sige, hvordan man bliver udvalgt til at få sådan en mail, men det kan være den kommer af sig selv inden tirsdag. :slight_smile:

Det tilmeldes på mit You See.

Se original

14 Kommentarer

Jeg fik en mail for et par dage siden. Jeg er ikke tilmeldt deres nyhedsservice. Jeg tør ikke sige, hvordan man bliver udvalgt til at få sådan en mail, men det kan være den kommer af sig selv inden tirsdag. :slight_smile:

Omdømme 7
Badge +7

Det tilmeldes på mit You See.

Omdømme 7
Badge +3

Hej, hvilken kanalopdatering er der tale om? Kommer der nye kanaler eller ændringer i feks. Blandselv?

Det er den årlige omlægning/oprydning. Nogle kanaler flytter til nye frekvenser, og så forsvinder alle de udgåede kanaler.

Omdømme 7
Badge +6

Det er den årlige omlægning/oprydning. Nogle kanaler flytter til nye frekvenser, og så forsvinder alle de udgåede kanaler.

Så må man håbe at oprydningen bliver mere omfattende denne gang end tidligere forsøg, hvor at de så lige husker at få fjernet alle de udgåede kanalers ID’ere også.

Har man eks. en Enigma 2 boks (Linux) og foretager søgninger efter kanaler med sådan en, så listes der lukkede kanaler op i søgeresultaterne, selv om det er meget længe siden at de kanaler blev lukket, fordi at de lige har glmet at få fjernet kanalernes ID’ere også, hvilket er ret træls.

Jeg kan ikke love, at de fysisk fjerner alle kanalerne, men de plejer at forsvinde fra netværkslisten (NIT’en) og deres kanalnumre fjernes. Dvs. de bliver usynlige i en alm. søgning.

Omdømme 5
Badge +1

Kunne være et godt tiltag. Hvis både ekstra og eventkanalen bliver slettet, så der er ekstra point på kontoen? Bland selv pakken. Hvorfor er det diverse udbyder, som bestemmer og låser faste pakker? Uanset pakkeløsning. Alle udbyder har forskellige låste og faste pakkeløsninger. Kunne være befriende. Hvis alle. Uanset udbyder. Havde mulighed for, at starte forfra. Uden fastlåste kanaler på (en del af din grundpakke)

Omdømme 7
Badge +7

Der er jo ikke flere points at lege med hvis de kanaler de nævnes lukker, da de er i grundpakken.

Omdømme 5
Badge +1

Der er jo ikke flere points at lege med hvis de kanaler de nævnes lukker, da de er i grundpakken.

Fair nok. Alligevel, så kan der måske blive plads til nye og forbedret fastlåste kanaler på grundpakken?

Omdømme 7
Badge +7

Eventkanalen  forlyder der ikke noget om at den ophører, så det gør den næppe.

Så må man håbe at oprydningen bliver mere omfattende denne gang end tidligere forsøg, hvor at de så lige husker at få fjernet alle de udgåede kanalers ID’ere også.

Efter nattens omlægning i mit område ligger de der stadig. De er blot blevet skjult i en almindelig kanalsøgning.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg har ikke modtaget kanalopdateringen. Hvad kan dette skyldes? Udgåede kanaler er der stadig, så kan det tænkes, at opdateringen/omlægninger er forsinkede?

Omdømme 7
Badge +7

Der bliver ikke omlagt/ryddet op samtidigt alle steder.

Efter nattens omlægning i mit område ligger de der stadig. De er blot blevet skjult i en almindelig kanalsøgning.

De har støvsuget nettet nu. De fleste forstyrrende elementer er væk.

Besvar