Spørgsmål

Hvor er Paramount+?

Jeg havde Paramount+ og så Dexter New Blood igår, idag er den pludselig væk, søger både efter Dexter og Paramount+ den er bare væk?

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Se det andet Opslag om Dexter

Omdømme 6
Badge +5

Link her, https://tv.yousee.dk/medie/serie/dexter-new-blood-pr/dexter-new-blood-pr-1/dexter-new-blood---saeson-01---afsnit-01

På Boksen  Gå i menu - vælg kanaler - vælg Paramount+  og Serier og køre frem af. - 

God dag,

Nu svarede de andre ikke på dit spørgsmål, men det vil jeg gøre. Det samme er sket her, Yousee siger at der pt. Er problemer med rettighederne til Paramount+. Og de siger de håber at der vil komme styr på de rettigheder i løbet af ca. En uges tid. Det tog tog mig "kun" 2 timer og 5 forskellige Yousee medarbejdere at få dette svar fra dem, de havde alle forskellige svar indtil en af dem gav mig dette svar. Med lidt held kan det være fixet til tvboksen opdateres d. 19/01 men er vi uheldige må vi undvære Paramount+ lidt længere end til der. De lover dog at vi nok skal få Paramount+ tilbage, men Yousee ønsker ikke at tage ansvaret, de siger fejlen ligger hos Paramount og vi kompenseres heller ikke for at måtte undvære produktet indtil de får styr på rettighederne. Jeg håber mit svar er brugbart nu hvor de andre der har svaret ikke lige har læst dit spørgsmål korrekt. 🙂

Omdømme 6
Badge +5

Ja er så ikke noget som er generelt; Jeg kan finde P+ og Aspille indhold på alle yoSee,s Platform. Kan også ses der spørges, til samme på deres FB Side, 

God dag, :slight_smile:

Hos mig er streamingtjenesten Paramount+ forsvundet fra TV-guiden på TV-boks YS-4000, men findes stadig på TV-boksen under menupunktet “Kanaler”, og her kan indholdet afspilles. Har Paramount+ som en YouSee More-fordel.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har lige testet på boksen finder den fint, uden et gå in undermenuet idag, men jeg har P+ i Bland Selv.

Omdømme 6
Badge +5

Jeg har lige testet på boksen finder den fint, uden et gå in undermenuet idag, men jeg har P+ i Bland Selv.

Hej Jorn-Hansen kan du se P+ i Tv Guide, Når den er valgt i Bland Selv.

Jeg har den som Fordel der optræder den, nemlig kun under Kanaler. på diveres platforme, Altså her 

God dag, 

Omdømme 7
Badge +3

Ja, kan se den i det i kalder TV Guiden, som jeg kalder valg i kanal listen...

Omdømme 7
Badge +3

Men jeg fandt og så lige 2 minutter af Dexter, rigeligt med serier for mig. :wink:

Omdømme 7
Badge +3

Btw, Mærkeligt , jeg har også P+ fra YouTV, men der virker P+ ikke den anden dag…

Omdømme 6
Badge +5

Ja, kan se den i det i kalder TV Guiden, som jeg kalder valg i kanal listen...

Ok Jorn-Hansen og tak, Ja YouTV. har jeg ikke lige, :relaxed:

Omdømme 7
Badge +3

Virker nu med YouTV, havde ikke betalt da mit Kreditkort er udrendt, nu virker det, da jeg fik betalt. :relaxed:

Omdømme 6
Badge +5

Virker nu med YouTV, havde ikke betalt da mit Kreditkort er udrendt, nu virker det, da jeg fik betalt. :relaxed:

Ja ok Jorn-Hansen så var der en god forklaring på dette. :grin:

Besvar