Svar

Hvad dækker streamingtjenesterne?

På min nuværende adresse har vi den største tv-pakke, men da jeg snart skal flytte prøver jeg at finde ud af hvilken løsning der er bedst for mig. Der er en del kanaler jeg gerne vil have, så det er muligt visse streamingtjenester er billiger men jeg ved ikke hvilke kanaler de dækker.

Dækker viaplay fx alle viasat kanalerne (såsom 3+ og viasat history) eller kun viasat series og film kanalerne?

Er der nogle af streamingtjenesterne der dækker diverse kanaler, såsom MTV og BBC brit, eller skal de købes som separate kanaler? 

icon

Bedste svar af Radiomanden 21 February 2021, 10:24

Se original

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

V Play er Film og Serier. Derudover kan der fås Paramount+, C More, HBO, Dansk Filmskat, Xee, TV2 Play. Fox+ Nordisk Film, og en del flere.

Omdømme 7
Badge +6

Det skal dertil siges at hvis du vælger at få Viaplay uden om YouSee, så er det mugligt at opgradere deres alm. film og serie pakke til en total pakke, hvor du også får al den streamede sport med som de har rettighederne på (hovedsaglig liga fodbold).

Med total pakken er det også mugligt at tilkøbe en ekstra pakke med 16 streamede TV kanaler, hvilket bla. også inkluderer. sådan noget som alle TV3 kanalerne, men Viasat History er ikke blandt disse streamede kanaler.

https://viaplay.dk/package_sport

Omdømme 7
Badge +7

Det er Explorer heller ikke, når nu det er sagt med hensyn til Streaming, så er der Arkiv for stort set alle kanaler, så der kan derfra Streames diverse udsendelser. Det tilgås fra TV boksen, samt App´s og Web.

Hvis YouSee ikke kan levere TV med streamingtjenester i bland-selv på den nye adresse kan en alternativ mulighed være YouTv, som er en ren bredbåndstjeneste. Den minder om YouSee bland-selv, men man skal kun have en internetforbindelse for at kunne bruge den. I forhold til YouSee er den lidt skrabet, bl.a. mangler alle nabolandskanaler.

Klik her for at åbne YouTv i browser. Den findes også som app til iPad og mobiltelefon. Bemærk at der for tiden er en gratis prøveperiode.

Omdømme 7
Badge +7

Det er dog i langt de fleste tilfælde muligt at få bland selv, medmindre at det er en forening som ikke har den mulighed.

Omdømme 7
Badge +7

Hej @FamNord 

Jeg håber du kunne bruge svarene i denne tråd :relaxed:

Marker gerne det bedste svar i forhold til dit spørgsmål via knappen “Bedste svar”. Så vil svaret blive tydeliggjort under dit spørgsmål i toppen af denne tråd, og tråden anses derfor som værende løst:relaxed:

Besvar