Hejsa.
Har for nyligt fået ip tv og ys4000 boksen.. temmelig trals boks i forhold til Coax direkte i Tv (LG C9)
Ofte kommer der noget udefineret flimmer/fnider på tv kanalerne, og generelt lader det til der er foretaget hård genenkoding af signalet. Lader til det ligger fast på max 8Mbit
Derudover hakker Netflix, forkert flow og lyden er offset meget lidt men både på tv og Netflix.
Tv er nærmest bedre på YS app'en på tv men langt fra Coax/satelllit standart og Netflix hakker ikke på tv.
Går ud fra der går noget galt med timingen på Netflix på Humax boksen og noget interlaze fejl med tv..
Hvornår mon også der kommer udvikling med at DR og TV2 producere i 4k det er vist på tide. Men hvis Yousee ville kunne de presse på 😋
Derudover så fremkommer Humax boksen som"pc1223" eller noget i den stil på homeboksen på LAN OG blokere man internet forsætter tv signalet så homebokd blokere kun TCP ikke udp trafik
Bedste svar af Kasper
Hej
Det lyder ikke godt, at du oplever problemer med boksen og signalet på den
Jeg vil anbefale, at du helt basic tager strømmen fra tv-boksen og din router. Start så først din router op og derefter din tv-boks.
Hvis det bliver ved at drille, så kontakt gerne vores tekniske support, så vi kan få undersøgt det nærmere. De sidder på tlf. 70704040 i følgende åbningstider:
Hverdage: 8 - 18. Weekend og helligdage: 9 - 18