Svar

humax ys4000 ip hakker/flimmer


Omdømme 2
Badge

Hejsa.

Har for nyligt fået ip tv og ys4000 boksen.. temmelig trals boks i forhold til Coax direkte i Tv (LG C9)

Ofte kommer der noget udefineret flimmer/fnider på tv kanalerne, og generelt lader det til der er foretaget hård genenkoding af signalet. Lader til det ligger fast på max 8Mbit

 

Derudover hakker Netflix, forkert flow og lyden er offset meget lidt men både på tv og Netflix.

Tv er nærmest bedre på YS app'en på tv men langt fra Coax/satelllit standart og Netflix hakker ikke på tv.

Går ud fra der går noget galt med timingen på Netflix på Humax boksen og noget interlaze fejl med tv..

Hvornår mon også der kommer udvikling med at DR og TV2 producere i 4k det er vist på tide. Men hvis Yousee ville kunne de presse på 😋

Derudover så fremkommer Humax boksen som"pc1223" eller noget i den stil på homeboksen på LAN OG blokere man internet forsætter tv signalet så homebokd blokere kun TCP ikke udp trafik

 

 

icon

Bedste svar af Kasper 22 februar 2021, 15:32

Hej @BH81 

Det lyder ikke godt, at du oplever problemer med boksen og signalet på den :thinking:

Jeg vil anbefale, at du helt basic tager strømmen fra tv-boksen og din router. Start så først din router op og derefter din tv-boks. 

Hvis det bliver ved at drille, så kontakt gerne vores tekniske support, så vi kan få undersøgt det nærmere. De sidder på tlf. 70704040 i følgende åbningstider:
Hverdage: 8 - 18. Weekend og helligdage: 9 - 18

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Hej @BH81 

Det lyder ikke godt, at du oplever problemer med boksen og signalet på den :thinking:

Jeg vil anbefale, at du helt basic tager strømmen fra tv-boksen og din router. Start så først din router op og derefter din tv-boks. 

Hvis det bliver ved at drille, så kontakt gerne vores tekniske support, så vi kan få undersøgt det nærmere. De sidder på tlf. 70704040 i følgende åbningstider:
Hverdage: 8 - 18. Weekend og helligdage: 9 - 18

Omdømme 2
Badge

Hvorfor tror du jeg har problemer med signalet?

Det er jo boksen der er problemet. boksen slukkes desuden hver gang den ikke bruges.

Det er jo velkendt Netflix hakker, har fundet gamle 2 år gamle info om at Netflik hakker og det er ikke et velkendt problem?

og du undlader at svare på kvaliteten af alm tv signalet og konvateringen af signalet.

Supporten har jo lukket når man er hjemme for at bruge boksen og mans skal være ved udstyret. og kan supporteren se igennem telefonen?

Måske tingene skulle løses bag kulisserne istedet for at sige tænd sluk udstyret. det er jo ikke det der er problemet

hvis i har lyst til at ligge TV kiggeri i graven skal man da bare forsætte med at have dårlige løsninger.

Besvar