Spørgsmål

Humax box kan ikke spole og springer i ootagelser


Siden vi har fået en Humax box har vi rigtig tit problemer. Tit kan man ikke optage, skal som regel igennem appen på tlf for at få lov til det, og når man så får optaget noget hakket det meget og springer tit nogle sekunder over flere gange når man ser optagelsen. Ser vi noget i tv og vil spole tilbage kan det ikke lade sig gøre. Og har vi pauset og vil spole lidt frem senere hopper den også lige pludselig 20 min frem og så kan vi igen ikke spole tilbage. Den gamle box med harddisk virkede meget bedre, har ikke haft andet en bøvl med den nye box. Kan se en del af problemerne også er beskrevet for et år siden hvor i arbejder på at løse dette... kan det virkelig passe vi skal bøvlet så meget med det?


3 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

Siden vi har fået en Humax box har vi rigtig tit problemer. Tit kan man ikke optage, skal som regel igennem appen på tlf for at få lov til det, og når man så får optaget noget hakket det meget og springer tit nogle sekunder over flere gange når man ser optagelsen. Ser vi noget i tv og vil spole tilbage kan det ikke lade sig gøre. Og har vi pauset og vil spole lidt frem senere hopper den også lige pludselig 20 min frem og så kan vi igen ikke spole tilbage. Den gamle box med harddisk virkede meget bedre, har ikke haft andet en bøvl med den nye box. Kan se en del af problemerne også er beskrevet for et år siden hvor i arbejder på at løse dette... kan det virkelig passe vi skal bøvlet så meget med det?

Hej for du en Fejlmedelse, når du forsøger at optage på Boksen. Eller hvorledes.

Du kan prøve følgende, om det hjælper, https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/optage  Hvis intet hjælper, så prøv at kontakte youSee på 70704040.

God dag,

Ja til optagelse gør jeg. Alt det andet kommer der ingen ting på

Omdømme 6
Badge +5

Ja til optagelse gør jeg. Alt det andet kommer der ingen ting på

Hej ok hvis linket ikke, hjælper dig og kablerne er i orden.  Nu du skriver hakker. https://kundeservice.yousee.dk/tv/loes-problem/genstart

Så prøv at ringe, til Teknisk Support på 70704040. De kan også fanges her youSee. https://www.facebook.com/youseedanmark 

De kan ihverfald hjælpe dig, Og ved om det er Boksen. eller noget som skal fejlmeldes,

God dag,

Besvar