Spørgsmål

HBO Max på Yousee boks

Hej,

Jeg hjulpet mine forældre med at skifte fra HBO til HBO Max tilbage i december, men kanalen er stadig ikke dukket op i Yosee tv-boksen.

Når man kigger på Kanalen i tv-boksen under Menu / Indstillinger/ Bland selv står der at den er låst 7 dage endnu, men det er vel til man kan skifte den ud igen…

Er det ikke alle kanaler man kan vælge under Bland selv, som dukker op i Yousee tv-boksen...  eller er Youse ved at ødelægge sin egen boks, med stramning tjenester, hvo man fremover skal have f.eks. Chromecast at for at se dem ? Der er jo mange ældre mennesker som gerne vil have streamig hvis det er en "kanal" som Netflix på tv-boks, men ikke helt kan overskue det hvis man fremover skal brug flere fjernbetjeningen for at kunne skifte mellem HDMI porte osv, som tv-boks remote ikke understøtter.

Denne tråd kan ikke kommenteres

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Som det er nu og med god sandsynlighed et stykke frem i tiden, då kan HBO Max kun tilgås på deres egen App og Web på samme vis som V Play.

Det fremgår tydeligt når man vælger HBO Max at der oplyses.

HBO Max giver dig den bedste underholdning for hele familien. Oplev ikonisk underholdning fra Warner Bros., HBO, Max Originals, DC, Cartoon Network og mange flere. Sådan ser du: Du kan se alt indhold via HBO Max-appen og hbomax.com Bemærk: Du kan ikke se indholdet via tv-boksen, YouSee Tv & Film-appen eller tv.yousee.dk

Tak, må indrømme det lagde jeg ikke mærke til, eller spekulerede nok ikke over det, da de allerede havde HBO som lå i kanaloversigten og brugte via tv-boksen, så anså det bare som en udskiftning af en pakke der udgik med den nye og det kunne jo gøres via tv-boksen..

Omdømme 7
Badge +7

Det er så en fejl 40.