Svar

HBB TV virker fortsat ikke

Jeg har et LG TV. Efter nytår virkede HBB TV pludselig ikke længere. Er der nogen, der ved, om det kræver en opdatering. Alle indstillinger på mit TV er, som de bør være.

icon

Bedste svar af Forummanden 26 februar 2020, 16:30

Har du prøvet lykken på DR2?

Se original

12 Kommentarer

Har du prøvet lykken på DR2?

Omdømme 7
Badge +7

Der er mange der har skrevet angående det på DR FB side at der er TVer hvor det ikke virker efter udgivelse af den nye version.

Jeg har nu aktiveret den røde knap på DR2, den er nu ved at “hente indhold...” så jeg håber, det kommer til at virke :relaxed:

Omdømme 7
Badge +7

Det skulle da komme med det samme, her tager det kun få sekunder, så er det klar.

Jeg klikkede mig ind i HBB TV igen - nu virker det, hvilket er helt fantastisk. Tusind tak, for din super gode hjælp :relaxed:

I tråden ovenfor fik jeg god hjælp her i dette forum til at finde frem til HBB TV. Jeg forsøger nu igen at få jeres gode hjæp herinde til til HBB TV, der nu ikke synes at virke.

Det virkede i sidste uge.

Nu virker det desværre ikke mere - dvs. funktionen med signalet via den røde knap er slet ikke synlig på mit TV mere.

Er HBB TV helt fjernet?

Omdømme 6
Badge +5

I tråden ovenfor fik jeg god hjælp her i dette forum til at finde frem til HBB TV. Jeg forsøger nu igen at få jeres gode hjæp herinde til til HBB TV, der nu ikke synes at virke.

Det virkede i sidste uge.

Nu virker det desværre ikke mere - dvs. funktionen med signalet via den røde knap er slet ikke synlig på mit TV mere.

Er HBB TV helt fjernet?

:slight_smile: Så kan du givet, ikke bruge denne fremgangmåde her. - Tænd for dit TV
- Gå ind på DR2 (TV-kanalen)
- Vent til DRTV-logoet kommer frem nede til højre
- Klik på den røde knap
- Inde på HbbTV skal du nu vælge 'Forside' ved at klikke på den gule knap
- Nu er du inde på HbbTV

Om det kan hjælpe at tage TV.et fra altså strømmen et øjeblik. vil jeg ikke kloge mig på.

Er sikkert andre bruger herinde med gode forslag.  

Hej lordfynbo - tak for dit løsningsforslag. Desværre fremkommer signalet til den røde knap ikke længere på - heller ikke på DR2-tv-kanalen, og den røde knap kan derved ikke længere aktiveres, desværre

Omdømme 6
Badge +5

Hej lordfynbo - tak for dit løsningsforslag. Desværre fremkommer signalet til den røde knap ikke længere på - heller ikke på DR2-tv-kanalen, og den røde knap kan derved ikke længere aktiveres, desværre

Når ok øv, måske der er en herinde. med et godt forslag eller en ide. 

Tak, jeg krydser fingrer :-)

hbbtv-signalet har været forsvundet, men er nu tilbage. :relaxed:

Tak, Forummanden - hvor er det dejligt, det fungerer så fint nu :slight_smile:

Besvar