Spørgsmål

har yousee planer at få discovery tilbage

Badge

hej yousee er der planer få dplay og discovery kanalerne tilbage?

22 Kommentarer

Omdømme 6
Badge +5

hej yousee er der planer få dplay og discovery kanalerne tilbage?

:slight_smile: Det er givet svært, at svare på herfra da. siden her er et Brugerforum for youSee kunder. 

Så må du givet høre youSee, kundeservice på 70704040. For yderligere. 

Men efter sine forlyder det således.Der ikke nogen aktive forhandlinger med Discovery, men youSee ønsker fortsat at lave en aftale med. Discovery og med deres indhold. og ligeså en aftale omkring  Dplay. i youSee Bland selv universet. Måske andre Bruger herinde ved mere.

Badge

ved nogen om discovery kommer tilbage

Omdømme 7
Badge +6

Kun hvis Discovery Networks Danmark accepterer kravene fra YouSee, om at kanalerne vil komme til at være rene bland selv kanaler.

Så bolden ligger helt og holdent hos Discovery i den her sag og det ser ikke ud til at de nogen sinde bøjer sig og accepterer bland selv kravet, så mit svar er at de næppe vender tilbage.

De vil hellere køre med et bragende underskud med at de mister ca. 800.000 kr om dagen efter at kanalerne røg ud hos YouSee, miste en masse eksklusive sportsrettigheder pga. af det kæmpe tab i indtægter (hvilket de pt. faktisk gør) og måske lige frem ryge på randen af en eventuel konkurs i sidste ende end at bøje sig, sådan ser deres uopdragne opførsel i hvert fald ud pt. fra Discovery Networks Danmark.

Omdømme 6
Badge +5

Kun hvis Discovery Networks Danmark accepterer kravene fra YouSee, om at kanalerne vil komme til at være rene bland selv kanaler.

Så bolden ligger helt og holdent hos Discovery i den her sag og det ser ikke ud til at de nogen sinde bøjer sig og accepterer bland selv kravet, så mit svar er at de næppe vender tilbage.

De vil hellere køre med et bragende underskud med at de mister ca. 800.000 kr om dagen efter at kanalerne røg ud hos YouSee, miste en masse eksklusive sportsrettigheder (hvilket de pt. faktisk gør) og måske lige frem ryge på randen af en eventuel konkurs i sidste ende end at bøje sig, sådan ser deres uopdragne opførsel i hvert fald ud pt. fra Discovery Networks Danmark.

:slight_smile: Ja er nok tvivlsomt at alle Discoverys 11 TV-kanaler. kommer tilbage i de fastepakker igen. Vil gætte på et par få-

Det ved youSee måske mere om. Måske en mulighed er  at  Dplay kommer i Bland selv.

“Spørgsmålet” er så blot om nu lidt .Over 250.000 danskere  Bland Selv kunder i 2020 hos og fra youSee. er nok for Discovery Networks Danmark. Konklusionen må vel være  det er bedre. end som slet ingen kunder i butikken.  

Omdømme 7
Badge +6

Hvis de vitterlig fandt på at indføre dem igen i de faste pakker, så skal de holdes væk fra Grundpakken.

Men at ligge bare nogle dem i de faste pakker igen ville være skørt, når de hos YouSee ønsker at komme væk fra de faste pakker på et tidspunkt, så der ender man bare med at stå med hele Discovery balladen een gang til og det tror jeg ikke at YouSee orker en gang mere.

Så der er det nemmere bare at stå fast på at som alm. flow kanaler, der vil de kun leveres som bland selv, hvis Discovery bøjede sig en gang i fremtiden, hvilket jeg egentlig tvivler på at de gør.

Men Dplay er heller ikke lige den mest optimale løsning, for der er rigeligt med rapporter om at tjenesten har det med at crashe hvis der er lidt for mange der streamer det samme samtidigt, så det siger mig at server kapaciteten simpelthen er alt for lille på Dplay.

Badge

det kunne vare god vis discovery kom tilbage ang landskampene  haber osse at yousee  fa disney+

Omdømme 6
Badge +5

Hej :slight_smile:  Disney+ Streaming,  Starter jo 15. september I Danamark.

Så er jo ikke utænkeligt, at youSee også for. det i deres Bland Selv Univers.

Med hensyn til DN ved youSee givet bedst- 

Omdømme 7
Badge +6

det kunne vare god vis discovery kom tilbage ang landskampene  haber osse at yousee  fa disney+

Deres EM kvalifikations rettigheder udløber her i 2020 og deres VM kvalifikations rettigheder i 2022 og man skal nok påregne med at de rettigheder ryger til en anden, for det hører med til den form for eksklusive sportsrettigheder at Discovery Networks Danmark i realiteten ikke længere har råd til.

EM slutrunden der ligger rettighederne hos NENT (Viasat), hvor DR også er med til at vise noget af det så som kampene i Parken og VM slutrunden der deles DR og TV2 om det.

Badge

jeg have hørt der kommer you tv håber at discovery kommer der man kan håbe

Omdømme 6
Badge +5

:slight_smile: YouTv for givet præcist samme indhold som exempelvis i  Bland selv. https://youtv.dk/info?o=1 

YouTv  bliver tilbud som kan bruges af alle. Streaming TV for alle, uden kabler. sådan helt præcis. Det er jo så muligt at youSee. og DN på et tidspunkt finder en slags aftale.

Men som den var i sin tidligere' form er nok tvivlsomt. 

Omdømme 6
Badge +3

Vi tror ikke længere på YouSee og Discovery.  Vi har derfor begyndt at bruge Dplay. 

Omdømme 6
Badge +5

Vi tror ikke længere på YouSee og Discovery.  Vi har derfor begyndt at bruge Dplay. 

Ja hvis man vil betale, så meget så for ringe tv så er det jo en mulighed.. 

Vil mene vælger man Disney+ til  59 kr. om måneden eller 589 kr. om året.

For man både bedre Tv, og underholdning som Dplay. til 99 eller 179. kr mdr. 

Sidst nævnte er godt nok en del for så lidt..

Omdømme 7
Badge +6

:slight_smile: YouTv for givet præcist samme indhold som exempelvis i  Bland selv. https://youtv.dk/info?o=1 

YouTv  bliver tilbud som kan bruges af alle. Streaming TV for alle, uden kabler. sådan helt præcis. Det er jo så muligt at youSee. og DN på et tidspunkt finder en slags aftale.

Næppe til aldrig, da det egentlig bare lyder til at det er deres allerede eksisterende IPTV at de gør tilgængelig for hele offentligheden, så ingen af DN’s kanaler.

Så som Heksemor nævner, man skal ud og anskaffe sig Dplay.

Omdømme 6
Badge +5

Næppe til aldrig, da det egentlig bare lyder til at det er deres allerede eksisterende IPTV at de gør tilgængelig for hele offentligheden, så ingen af DN’s kanaler.

Så som Heksemor nævner, man skal ud og anskaffe sig Dplay.

Ja og det har Heksemor ret i man er nød til. som Situation ser ud pt. Jo er selvfølgeligt svært at vide om der kommer en aftale. eller om der falder en løsning. på plads mellem youSee og DN. Persen M. Må tiden vise. Og om kunderne hos youSee er villig til den omtalte prisforhøjelse. Vel og mærke. Er nok også en vigtigt faktor. 

Badge

jeg håber at yousse får discovery tilbage plus disney + det kunne være rigtig godt

Omdømme 6
Badge +5

jeg håber at yousse får discovery tilbage plus disney + det kunne være rigtig godt

:slight_smile: Disnye+  starter 15. september,  og kommer til at koste. 59 kr. om måneden eller 589 kr. om året Så er jo rimeligt overkommeligt.altså I til fald den ikke kommer i bland selv.  Er jo muligt den  gør-

men efter sine melder, youSee ikke noget ud om altså på  nuværende tidspunkt. at den skulle kommer i bland selv Disney+. Er jo muligt de holder kortene, tæt ind til kroppen. Med hensyn til DN er det nok mere tvivlsomt at. alle kanaler  dukker op i  igen. Må tiden vise.

Omdømme 7
Badge +6

:slight_smile: Disnye+  starter 15. september,  og kommer til at koste. 59 kr. om måneden eller 589 kr. om året Så er jo rimeligt overkommeligt.altså I til fald den ikke kommer i bland selv.  Er jo muligt den  gør-

men efter sine melder, youSee ikke noget ud om altså på  nuværende tidspunkt. at den skulle kommer i bland selv Disney+. Er jo muligt de holder kortene, tæt ind til kroppen. Med hensyn til DN er det nok mere tvivlsomt at. alle kanaler  dukker op i  igen. Må tiden vise.

Der kan måske komme en VoD tjeneste også på et tidspunkt på Disney+, det har de eks. tilføjet til tjenesten i USA, hvor bla. den nye Mulan film vil få premiere, fordi at de har droppet at sende filmen ud i biograferne grundet Corona.

Omdømme 6
Badge +5

Der kan måske komme en VoD tjeneste også på et tidspunkt på Disney+, det har de eks. tilføjet til tjenesten i USA, hvor bla. den nye Mulan film vil få premiere, fordi at de har droppet at sende filmen ud i biograferne grundet Corona.

Jeg er lidt spænd på især, hvor mange Af de gammel. Star Wars film. der kommer på Disney+  Persen M.flertallet af disse råder  George Lucas givet stædig over altså rettighederne.

Selv om I 2012 blev opkøbte, af Disney-koncernen rettighederne til Star Wars. 

Så det er jeg nu rigtigt spændt på, hvor mange af disse der bliver tilgængelige på Disnye+. Men derude ser deres indhold.  i helhed lovede ud. Så der bliver givet fint.  

@YouSee, venligst sæt jer til forhandlingsbordet med dplay. Kast endelig viaplay eller tv2play under bussen, hvis vi kan få dplay. “Bland-selv”-produkter mister bland-faktoren med nuværende udvalg :-(

Omdømme 6
Badge +5

@YouSee, venligst sæt jer til forhandlingsbordet med dplay. Kast endelig viaplay eller tv2play under bussen, hvis vi kan få dplay. “Bland-selv”-produkter mister bland-faktoren med nuværende udvalg :-(

Hvis man antager prisen er , 179 kr/md fra 1. september 2020 For dplay.. Forstiller jeg mig at ens points i bland selv ganske hurtigt er spist op. blot et gæt. Altså med mindre man  ville kunne tilkøbe flere point i Bland selv., og uden at kloge mig på dette. så tvivler jeg meget på det bliver Aktuelt. Mit gæt er dplay vil koste 15  points i bedste fald . så har man 36 points så kan man efterfølgene vælger at bruge 21 points til tv kanaler og lidt Streamingkanaler. Jeg tror en grund til ingen aftale er og kunne være at prisen i bland selv i points vil bliver for høj. Har man så bland selv pakke med mindre points, bliver det sikkert svært hvis man så kun har 10 points håber du kan følge komikken .  

Så skal det nok også med, at bland selv er en for lille seer gruppe i følge DN Selv. 

Man skulle jo mene lidt er bedre end ingen kunder-,

Badge

Det kunne være godt vis dplay kommer med kanaler 

Omdømme 6
Badge +5

Det kunne være godt vis dplay kommer med kanaler 

:slight_smile: Er givet kun youSee som kan  give svaret og lige pt skriver youSee således.“I skrivende stund” at  Der er ikke pt. aktive forhandlinger. i gang med DN, men at de naturligvis  ønsker at kunne tilbyde Discovery's kanaler igen i fremtiden. Så fremtiden må vise hvad der sker. Og hvad de bliver enig. Og er jo muligt at Dplay en dag dukker op i bland selv.  “Eventuelt” 

God aften. 

Besvar