Spørgsmål

Har lige installeret Pluto TV app

Omdømme 5
Badge +1

On Demand Powered by Viafree på LG-TV. Alligevel kan jeg ikke finde klassikeren/Drama, Horton-Sagaen. Selvom, at der står beskrevet. Horton-Sagaen kan ses gratis på Pluto-TV. Pause og spolefunktionen er åbenbart ikke tilgængeligt, som på viafree. Eller bliver det opdateret løbende på Pluto- Tv? Desværre, så er der ingen søgefunktion. Min tankegang er, at det ikke er Up2Date?

Denne tråd kan ikke kommenteres

45 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +3

Der er forøvrigt en god nyhed til de flygtinge børn fra Ukraine, der bor nu her i landet, de har fået deres egen børnekanal...

Ja det er rigtigt Jorn-Hansen. Har de også

Omdømme 7
Badge +3

Til sommer , eller ihvertfald lidt senere på året viser de Live sport bla. MMA, også Live fra danske stævner. Så måske noget at se senere live, selv om jeg ikke ser MMA...

Omdømme 7
Badge +3

Hvis nogen mangler chroomecast, kommer det i løbet af juni, skriver en på Flatpanels.dk

Men Airplay virker ok, nu kan jeg ikke få det slået fra på iPaden, den tænder TVet hele tiden. :)

Hvis nogen mangler chroomecast, kommer det i løbet af juni, skriver en på Flatpanels.dk

Men Airplay virker ok, nu kan jeg ikke få det slået fra på iPaden, den tænder TVet hele tiden. :)

Du mener på Pluto Tv app, 😊

Omdømme 7
Badge +3

Ja, de siger chroomecast ikke virker med Android apps, endnu….

Min ultracroome cast ligger bare ubrugt på skabet, da jeg har 2 media bokse med indbygget cast…

Omdømme 7
Badge +7

Det gør det heller ikke.

Omdømme 5
Badge +1

Når jeg klikker på Webbrowseren (Google), så virker Pluto-Tv fint. Selveste appen på mit LG-Tv, så er det vist ikke den Danske udgave? Der er ingen søgninger på denne app.

Min ultracroome cast ligger bare ubrugt på skabet, da jeg har 2 media bokse med indbygget cast…

Nej er  rigtigt, men man kan så chroomecast fra Pc. 😊

Men jeg synes fra App mobil er bedre.

God dag

Omdømme 7
Badge +7

Gik lige på Web udgaven, der er ingen Cast mulighed.

Ok jeg oplever ingen, problem der fra. Kan fint Cast der.

Højreklikker blot i programmet og vælger Cast.

Omdømme 7
Badge +7

Den mulighed er der ikke, der kommer nogle funktioner frem, men ikke Cast.

Ok jeg højreklikker, på programmet der køre eller vælger udsendelse eller film andet. så kommer Cast ikonet frem op  i højre hjørne. Så Caste til Tv.et 

lordfynbo, dem med en rigtig computer kan godt caste fra webudgaven af pluto.tv. 😎 😂

Omdømme 7
Badge +3

Det hjælper også at bruge Google Chrome som kan caste alt…virker godt nok.

lordfynbo, dem med en rigtig computer kan godt caste fra webudgaven af pluto.tv. 😎 😂

😊 Jeg aner ærligt talt hellere ikke, hvorfor man først kan cast fra Pluto app Mobil.

I Juni for er noget nemmere- Hvorfor det ikke er muligt fra starten.

Var nu hellere ikke klar over jeg kunne fra Pc,en Prøvet ved ren tilfæld.😁 

Omdømme 7
Badge +7

Det er også ganske underordnet, hvis og når tjenesten bruges, så er den på min TV boks, så Cast er unødvendigt.

Det hjælper også at bruge Google Chrome som kan caste alt…virker godt nok.

Ja Virker ganske fint, 

Omdømme 5
Badge +1

😊 Jeg aner ærligt talt hellere ikke, hvorfor man først kan cast fra Pluto app Mobil.

I Juni for er noget nemmere- Hvorfor det ikke er muligt fra starten.

Var nu hellere ikke klar over jeg kunne fra Pc,en Prøvet ved ren tilfæld.😁 

Du kan caste ALT fra din pc skærm med chrome, sådan har det været rigtig mange år tilbage.

Omdømme 5
Badge +1

Nogen der er bekendt med, om der bliver vedlagt dansk tekst på. F.eks.TV. Paranormal. F.eks. A Haunting. Eller er det samme fremgangsmåde, som på YouTube? Bortset fra det, så er der kommet meget nyt og spændende udsendelser, som ikke var på viafree.dk.