Spørgsmål

Har lige installeret Pluto TV app

Omdømme 5
Badge +1

On Demand Powered by Viafree på LG-TV. Alligevel kan jeg ikke finde klassikeren/Drama, Horton-Sagaen. Selvom, at der står beskrevet. Horton-Sagaen kan ses gratis på Pluto-TV. Pause og spolefunktionen er åbenbart ikke tilgængeligt, som på viafree. Eller bliver det opdateret løbende på Pluto- Tv? Desværre, så er der ingen søgefunktion. Min tankegang er, at det ikke er Up2Date?

Denne tråd kan ikke kommenteres

45 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7

Du er for tidligt.

Omdømme 5
Badge +1

Jeg takker for vigtig information.

Omdømme 7
Badge +7

Man må nok regne med at selv om der er start om 2 dage, er det jo ikke nødvendigvis at alt er på plads, men vil blive lagt op senere.

Omdømme 5
Badge +1

Det vil blive respekteret herfra .

Omdømme 7
Badge +3

Det virker da godt allerede nu Pluto TV også søgning. Tager lidt tid at finde den app på iphone og ipad, men hurtigt med min Media boks. Det meste virker nu men der kommer nok flete TV kanaler senere…

Omdømme 5
Badge +1

Det virker da godt allerede nu Pluto TV også søgning. Tager lidt tid at finde den app på iphone og ipad, men hurtigt med min Media boks. Det meste virker nu men der kommer nok flete TV kanaler senere…

Virker ikke i mit system, så aner ikke hvorfor det virker hos dig?

Omdømme 7
Badge +3

Prøv at opdatere appen, ved søgning står new så måske er det lige addet?

Omdømme 7
Badge +3

Under sport virker det Sport Live Replay ihvertfald, men ikke meget under musik endnu…

Omdømme 7
Badge +7

Det meste er Flow TV fra ukendte kilder, ingen oversigt om hvad der sendes, kun nu og næste så der anes ikke en kæft om hvad der kommer, det mest brugbare er on Demand, men er der for meget lort proppet i det, så er det ikke meget værd.

Omdømme 7
Badge +3

Det er jo gratis, så vi kan ikke forlange det store, men nogen der ved om de viser danske TV kanaler senere?

Omdømme 7
Badge +7

Hvis ikke man kan komme til at se hvad der er på de Flowkanaler der er, så har det ingen værdi, det er jo det samme som at DR og TV2 ikke oplyser hvad der sendes, det er værdiløst.

Omdømme 7
Badge +3

Btw, fra den 25. Maj stopper Viafree appen som selvstændigt app og alt kan/skal ses på Pluto TV.

Omdømme 7
Badge +7

Den App er lige blevet fjernet igen, der er for meget ubrugeligt i det der sendes, og der skulle lige holdes en pause 1 minut før filmen var færdig, så det kan ikke bruges til noget, farvel for evigt til den App.

Omdømme 7
Badge +3

Bo fra Digital. TV siger det ikke virker med chroomecast, men det virker OK at se det på TV’et med Airplay fra iPaden og Iphone, nu bruger jeg ikke selv chroomecast, så ved ikke med det, men andre der kan se Pluto.tv på TV’et? (Altså med iPad eller iPhone)

Omdømme 7
Badge +3

Der er kun 1 problem ved reklame breaks, der går det istå på TV’et, og de pauser er ret tit. :o

Omdømme 7
Badge +7

Der er vel ingen der har behov for at få det banket og banket ind i hovedet hele tiden, man kan sagtens selv finde ud af hvad, hvor og hvornår ting skal købes ved at bruge den vidunderlige opfindelse der hedder internettet.

i Forhold til de andre fra England og USA og Tyskland.

Er den danske Pluto noget trist- i forhold til film og serie og kanaler. og Musik kanaler.

Jeg fortrækker den amerikanske Pluto.  Er de gode gammel film og serier. 

Bla Ben Matlock. 😊 Og musik kanaler fra 70erne og op til 90.

God aften, 

Omdømme 7
Badge +7

Jeg foretrækker den ikke, den er væk igen, den er ikke et hak bedre end TV kanalerne, der afbrydes alt for meget, der ville jeg ikke bruge tid på, TV skal ses uden afbrydelser.

Nej jeg ser ikke den danske Pluto. 

Er ikke lige de gode serier og film på- jeg have forstillet mig. 

Jeg forstillet mig der var flere danske film og serier og kanaler. 

Men ok den er også starte i går måske det bliver bedre. 

Omdømme 7
Badge +7

Det ændrer ikke på den mængde forstyrrelser der er.

Omdømme 7
Badge +3

Jeg har fundet en god kanal, vil man se om dyr og naturen, hedder Nature Time, jeg ser aldrig film eller serier. Men det er nu mest for lige at teste det. Reklamerne lever jeg med, bruger bare iPaden og PCen imens. :)

Jeg har fundet en god kanal, vil man se om dyr og naturen, hedder Nature Time, jeg ser aldrig film eller serier. Men det er nu mest for lige at teste det. Reklamerne lever jeg med, bruger bare iPaden og PCen imens. :)

Hej Jorn-Hansen den har jeg set, den er ganske fin. Mon det er en Viasat 

Jeg prøvet for sjov at se både engelske og amerikansk Pluto.

Der er godt nok mange gode kanaler. Tror der er lige under 300 kanaler på den amerikanske.😁

Så den vi ser i Danmark og Norge og Sverige) Er noget tynd.

God dag,

Omdømme 7
Badge +3

God dag lordfynbo, du er tilbage igen 🙂

Tændte lige for Pluto TV, men nu viser Nature Time et samme program som igår…

Må tjekke om der er kommet noget nyt idag, nu da den officielt går i luften.

God dag lordfynbo, du er tilbage igen 🙂

Tændte lige for Pluto TV, men nu viser Nature Time et samme program som igår…

Må tjekke om der er kommet noget nyt idag, nu da den officielt går i luften.

Hej Jorn-Hansen ja, den er under Dokumentar den du tænker på ikke.

Stå ingen navn jeg tænker om den er en Viasat kanal.

Ja det er muligt der kommer nyt til af indhold. skulle først gå i luften i dag rigtigt. 😊

Omdømme 7
Badge +3

Nej, tror ikke det er et Viasat kanal, noget udenlandsk, men ikke meget ved, hvis de bare replays det fra igår på andre tider...