Spørgsmål

Hakkende lyd på TV3+ og 3 Sport

Har meget hakkende lyd på tv3+ og 3 sport, det minder lidt som hvis man streamer noget og billede og lyd ikke kan følge med, men det er ikke på stream men normal tv signal og alle ander kanaler er lyden normal på.

Denne tråd kan ikke kommenteres

5 Kommentarer

Har meget hakkende lyd på tv3+ og 3 sport, det minder lidt som hvis man streamer noget og billede og lyd ikke kan følge med, men det er ikke på stream men normal tv signal og alle ander kanaler er lyden normal på.

Hej kan være dit kablet. Eller kan også være HDMI-kabel hvis du bruger det.

Eller kan også skyldes indstråling, fra andre elektroniske apparater i hjemmet

Blot nogle forslag,

Er det TV  med eller uden  Boksen.

Måske andre Bruger har Bud. 

uden tv boks.

virker lidt mærkligt at det skulle være i min ende der er problem da alle ander tv kanaler er fine og kun tv 3+ og sport er der lyd problemer på.

har også prøvet et andet tv kable og det er samme problem.

uden tv boks.

virker lidt mærkligt at det skulle være i min ende der er problem da alle ander tv kanaler er fine og kun tv 3+ og sport er der lyd problemer på.

har også prøvet et andet tv kable og det er samme problem.

Har et forslag du kan prøve,  Prøv at frakoblet dit TV engang tage stikket ud stikkontakten.

Og vent  5 - 10 minutters tid  og sætte det til igen om det hjælpe.

Hvis hvis alt driller dig, så prøv at ringe til Teknisk Support i morgen på 70704040  .https://kundeservice.yousee.dk/contactus

Omdømme 7
Badge +3

Hej, var det et general problem ville der være klager på Facebook, det er der ikke, så ser ud til kun at være dig, jeg ved ikke hvad problemet kan være…

:relaxed: Er jo også muligt at tjekke om TV er indstillet rigtigt. 

Og er jo også et forsøg værd at lave en ny kanalsøgning, 

Hjælper intet er der nok, givet kun at for det fejlmeldt hos youSee. er jo muligt i dag også.

Hos Teknisk Support.