Fuldpakken udgået

Omdømme 7
Badge +7

Skulle der være nogen som ikke ved det, så er der ikke længere muligt at købe den gamle fuldpakke.

Her er svaret fra You See FB på et spørgsmål derom.

YouSee

Hej.

Tak for din henvendelse.

Det vil jeg gerne prøve at give jer svar på. Desværre, så kan Fuldpakken ikke købes mere. En tilsvarende pakker er Bland Selv 36 pakken. Den svare indholdsmæssigt til det, som Fuldpakken har/havde.

Du kan evt. vise ham pakkerne her: https://yousee.dk/tv.aspx#forside - ved at gå lidt ned på siden.

🙂

Anthony

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +3

Hej Radiomanden. 

Jeg kan godt se, at min kollega har skrevet at den er udgået, men det er faktisk stadig muligt at få fuldpakken, hvis man ringer ind til vores kundeservice. Den er ikke længere en del af vores portefølje, som du finder online eller i butikkerne, men man kan som sagt stadig få fuldpakken, hvis man ringer ind til os.

Omdømme 7
Badge +7

Det er da vildledende, og forvirrende, når der skrives sådan, så må man da tage det for at det har sin rigtighed.

Omdømme 7
Badge +6

Jeg tænke også nok at det stadig er mugligt at få de gamle mellem og fuldpakke, for vi har på intet tidspunkt hørt noget om det fra vores antenneforening at de faste pakker skulle være udgået.

Omdømme 7
Badge +7

Det er da også totalt vildledende at skrive at den ikke kan fås mere, uden at uddybe at den rent faktisk stadig kan fås via kundeservice, hvilket jeg har hørt tidligere, men når skrevet som det er, får man jo det (forkerte) indtryk at det er helt slut. Der må jo stoles på hvad der skrives, men det er jo nok fordi den der har skrevet det ikke er så orienteret om de faktiske forhold.

Besvar